Gjest Katten. Skrevet 18. august 2011 #21 Skrevet 18. august 2011 hehe, så sålenge en mann er litt streng og flink å lage mat,så kunne dere hoppet på han, uavhengig av utseende? Hmmm, jeg har gode odds. Elsker å lage mat, streng/dominant og forfatterspire!
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #22 Skrevet 18. august 2011 Det er mannelige groupies også ja. De kalles modelizers.
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #23 Skrevet 18. august 2011 Og Gorgonzola burde ikke snakke all den tid han har KoKvokalisten i avataren sin. Enten så er han den mannen eller så er han en litt vel stor fan av Torbjørn.
Stefan Skrevet 18. august 2011 #24 Skrevet 18. august 2011 Og Gorgonzola burde ikke snakke all den tid han har KoKvokalisten i avataren sin. Enten så er han den mannen eller så er han en litt vel stor fan av Torbjørn. Jeg tviler dog på at Gorgon vil pule'n...
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #25 Skrevet 18. august 2011 Jeg tviler dog på at Gorgon vil pule'n... Jeg er pinadø ikke sikker, Torbjørn er skikkelig søt.
Fanteria Skrevet 18. august 2011 #26 Skrevet 18. august 2011 Ser at de jeg ville valgt, ikke er nevnt Aksel Hennie og Jarle Bernhoft! Sistnevnte skal jeg på konsert med neste uke. Tror jeg må ta med meg ekstra lommetørke. For det blir nok litt sikling fra min side
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #27 Skrevet 18. august 2011 Ser at de jeg ville valgt, ikke er nevnt Aksel Hennie og Jarle Bernhoft! Sistnevnte skal jeg på konsert med neste uke. Tror jeg må ta med meg ekstra lommetørke. For det blir nok litt sikling fra min side Aksel er høyt opp på lista her også!
Flanør Skrevet 18. august 2011 #28 Skrevet 18. august 2011 Det er mannelige groupies også ja. De kalles modelizers. Bollocks. Eventuelt så er de der så fåtallige at det er helt marginalt sammenliknet med hordene av kvinner i alle aldre som legger seg etter kjendisene. Men hva kommer disse forskjellene av?
Cuckold Skrevet 18. august 2011 #29 Skrevet 18. august 2011 hehe, så sålenge en mann er litt streng og flink å lage mat,så kunne dere hoppet på han, uavhengig av utseende? Hmmm, jeg har gode odds. Elsker å lage mat, streng/dominant og forfatterspire! Jeg tipper at den ikke bare er det at Eyvind Hellstrøm er streng og god til å lage mat som teller her, det har nok også litt å si at han har hatt betydelig suksess og regnes som en av verdens dyktigste kokker. Suksess og status er nøkkelordene her. Suksess og status gjør en mann mer attraktiv for kvinner, mens menn ofte vil foretrekke en ung vakker kvinne selv om hun er helt ukjent og ubemidlet fremfor en rik kjent kvinne med middels utseende. Kanskje hunnmenneskene i større grad har hatt nytte av den beskyttelsen og tryggheten for avkommet en rik og mektig mann kan gi, mens menn i større grad har vært henvist til å være hovedforsørger og derfor først og fremst ser etter kvinner som kan gi dem mange og sunne barn.
Gjest Cosette Skrevet 18. august 2011 #30 Skrevet 18. august 2011 (endret) Jarle Bernhoft befinner seg langt opp på lista her også. Aksel Hennie er helt ikke-eksisterende på lista, spesielt når han kler seg sånn. Ellers er jeg helt på knærne og far beyond når det gjelder denne karen for tida (Matthew Goode, britisk skuespiller). Også er han høy og kan kunsten å kle seg! Endret 18. august 2011 av Cosette
Gjest HunterLady Skrevet 18. august 2011 #31 Skrevet 18. august 2011 Psssst Stefan.............dyrking av mannlig kreativ energi var tema her. Sånn for å generalisere litt (for en gangs skyld) så er det vel stuerent å hevde at kvinner flest besitter groupie-genet, enten du leser Se&Hør eller ikke. Digresjon: Leser man egentlig Se&Hør, eller titter man i det? Og menn går ikke etter status fordi de er misunnelig på mektige kvinner og føler seg mindre mandig når de må stå ved siden av en som tjener mer enn de. De går heller etter trofékoner slik at de kan være mann nok! 2
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #32 Skrevet 18. august 2011 Bollocks. Eventuelt så er de der så fåtallige at det er helt marginalt sammenliknet med hordene av kvinner i alle aldre som legger seg etter kjendisene. Men hva kommer disse forskjellene av? Å pinadø, kjenner til den del fyrer som renner rundt og bevisst prøver og sjekke opp modeller pga det gir dem status i kameratflokken. Det gir dem et kick og vise seg ute med dem og de hakkene det gir i beltet.
Stefan Skrevet 18. august 2011 #33 Skrevet 18. august 2011 Og menn går ikke etter status fordi de er misunnelig på mektige kvinner og føler seg mindre mandig når de må stå ved siden av en som tjener mer enn de. De går heller etter trofékoner slik at de kan være mann nok! Jeg lurer på hva slags menn du kjenner?
Stefan Skrevet 18. august 2011 #34 Skrevet 18. august 2011 Å pinadø, kjenner til den del fyrer som renner rundt og bevisst prøver og sjekke opp modeller pga det gir dem status i kameratflokken. Det gir dem et kick og vise seg ute med dem og de hakkene det gir i beltet. Du er sikker på det kommer av yrket og ikke utseendet...?
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #35 Skrevet 18. august 2011 Du er sikker på det kommer av yrket og ikke utseendet...? Ja, mange av dem er ikke pene uten make up.
Cuckold Skrevet 18. august 2011 #36 Skrevet 18. august 2011 Og menn går ikke etter status fordi de er misunnelig på mektige kvinner og føler seg mindre mandig når de må stå ved siden av en som tjener mer enn de. De går heller etter trofékoner slik at de kan være mann nok! Hehe, det er vel sånn man kan tenke om man ikke forstår at menn og kvinner faktisk har ulike preferanser på dette området. Det virker som at du er så innkjørt i din virkelighet der makt og status øker attraktiviteten at du tror det må sjåvinisme eller mindreverdighetsfølelser til for at en mann ikke skal føle på samme måte og foretrekke en godt voksen suksessrik kvinne med middels utseende fremfor en ung vakker kvinne uten status. Men det trenger altså ikke være slik at menn er redd for kvinner med status, det er bare det at dette ikke gir så mange plusspoeng. Så en kvinne med status har like mye sjans som om hun ikke hadde hatt denne statusen, hun får bare ikke så mye mer sjans av det. Slik menn får. 1
Gjest HunterLady Skrevet 18. august 2011 #37 Skrevet 18. august 2011 Jeg lurer på hva slags menn du kjenner? Stefan: You know it, I know it, everybody knows it!! Ikke prøv å fnis deg unna!
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #38 Skrevet 18. august 2011 Kreative menn er mer sexye enn sine medbrødre. Slik er det bare.
Stefan Skrevet 18. august 2011 #39 Skrevet 18. august 2011 Ja, mange av dem er ikke pene uten make up. Da må man jo begynne å diskutere hva som er pent. Har de innrømmet at det er yrket de tenner på? Jeg ble iallefall skremt bort fra dette yrket etter en eks...
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2011 #40 Skrevet 18. august 2011 Da må man jo begynne å diskutere hva som er pent. Har de innrømmet at det er yrket de tenner på? Jeg ble iallefall skremt bort fra dette yrket etter en eks... Jepp, de var ute etter modeller. Jeg kan godt tenke meg at du ble skremt borte fra å bli modell. Å gå visning for Dressmann er ikke stas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå