Gå til innhold

Gå rundt naken .

Nøste

Anbefalte innlegg

Er det noen som liker å gå rundt naken eller halvnaken i huset når gubben er hjemme eller når dere steller med no , Kunne hvært fristende å prøve, må jo helst ikke være noen unger der da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går ofte rundt nakne, halvnakne om kvelden etter vi har dusjet.

Dusjer ofte i reklamepausen, og har ikke tid til å kle på meg før neste program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dusjer ofte i reklamepausen' date=' og har ikke tid til å kle på meg før neste program.[/quote']

Treige dere er, dah! Vi rekker både sex, røyk og dysj i løpet av reklamepausen, vi! Og rulletekst betraktes som forspill...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tasser absolutt ikke rundt nakne! Tenk så flaut om noen så oss. :oops: På soverommet derimot der er vi ofte nakne... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som liker å gå rundt naken eller halvnaken i huset når gubben er hjemme eller når dere steller med no ' date=' Kunne hvært fristende å prøve, må jo helst ikke være noen unger der da ?[/quote']

Så rart tråd. Og gå rundt naken betyr jo heller ikke at må ha sex- siden du nå har plassert denne tråden under sexualitet. Er helt naturlig for meg å gå naken fra badet til soverommet og visa versa, men å lage mat naken, se på tv naken osv...kan vel være litt upraktisk, og ikke for å snakke om det sandmann nevnte; brrrr så kalt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
[ Vi rekker både sex' date= røyk og dysj i løpet av reklamepausen, vi!

Dysj, Trøflus, DYSJ... Jeg dysjer ikke så mye jeg,nei... Naken rundt i huset. Ja, altså med den gigaleiligheten jeg har, så rekker jeg ikke å kle på meg fra rom til rom, liksom. Jeg svinser gjerne rundt naken jeg, mer eller mindre bevisst, til stor glede for alle som går tur med hunden i parken utafor stuevinduet mitt :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er deilig å tasse rundt naken/halvnaken jeg, og gjør det uavhengig av om kjærsten er der eller ikke.

Men prøver å begrense meg litt når kjærsten er der, for jeg vil jo ikke at han skal ta nakenheten som en dagligdags hendelse egentlig!! :lol: (siden det at jeg tasser rundt naken, ikke nødvendigvis betyr at han hopper på meg av vill lyst bare fordi han ser kroppen min naken.....) (dessverre?) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vedfyring, og får lett tempen opp i 24-25 grader. Da kan det være ganske deilig å kaste klærne av og til. Blir jo helst på sen kveldtid når vi er alene. :)

Ender ofte opp med sex! Tenk dere "doggy" foran peisen.... Blir liksom "back to basic". Forestiller meg at det var slik våre fjerne forfedre hadde seg ved leirbålet.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Deilig å være naken i stua en sen fredagskveld med fyr på peisen og barna trygt sovende i sokkelen. Ja, da kan det skje litt av hvert. 8)

Forresten er det ikke så verst å kunne tasse naken rundt utendørs om sommeren heller hvis man er uforstyrret. Litt stas å bli solbrent på rumpa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Lurven og Gutt1982, altså meningen med internett er at man må kunne være anonym, anonym så pass dere nå, ellers får jeg moderatorene til å ta dere for spaning, stalking og det som verre er :x :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Drar du ikke for gardinet foran vinduet glammy? :blunke:

Jeg bor også rett ved en park, skjønner'u. Kanskje vi rett og slett er naboer? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Drar du ikke for gardinet foran vinduet glammy? :blunke:

Jeg bor også rett ved en park, skjønner'u. Kanskje vi rett og slett er naboer? :o

:o Shit! Da hadde jeg ledd meg glugg ihjel! Altså, jeg har gardiner men de er nesten helt gjennomsiktige, så jeg tror ikke de hjelper no særlig. Og når jeg våkner om morgenen, er jeg stort sett i koma, og da hender det at jeg kreker meg bort til vinduene og åpner dem, setter over kaffien og så tenker, oups naken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...