Skogtussa Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Er det noen spesiell teknikk man skal bruke når man tar opp og ned kalesjen? Den lager høye knekkelyder hver gang jeg prøver å flytte på den, og det skal den vel ikke gjøre? Høres ut som jeg ødelegger den, jo! Har ikke forsøkt å trille den ute med barn i ennå, siden lillebror ikke er født enda. Men merker når jeg triller den her inne at det ene svingbare forhjulet henger litt etter. Det retter seg liksom ikke opp igjen ordentlig..Har forsøkt å sjekke litt rundt hjlet og festet, men håpløst når jeg ikke engang klarer å løsne hjulet fra vogna.. Vet dere om noen universale regntrekk som passer til vogna?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 På modellen jeg hadde (07 modell) så knakk den sånn som du beskriver, det skulel den. På nyere modeller jeg har sett så har de klart å få den knekkingen bort. Hjulet hadde ikke jeg noe problemer med. Jeg brukte bare det regntrekket som fulgte med, men vil tro at vanlige tvillingregntrekk også vil passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå