Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:forvirra: Har hørt det fra flere plasser, og nå er det EN farge i hele håret som gjelder.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:forvirra: Har hørt det fra flere plasser' date=' og nå er det EN farge i hele håret som gjelder.[/quote']

Er det sant? Hmmm. Jeg kan kanskje tenker meg det. Men likevel så går det sikkert an med striper, kanskje bare at de skal være mindre synlige og mer naturlige. Striper kan ofte gi en mer naturlige nyanse til en farger, synes jeg. (Hvis du skjønner...)

Skrevet

Ja jeg skjønner. Det blir mer "spill" i håret.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Liten kommentar fra sidelinjen her, som overhodet ikke er personlig ment mot verken Midnattsol eler Bedheadmelissa, men er ment som en generell irritasjon over hvor utrolig motestyrt folk er...

Går sikkert an med striper...? Ikke noe galt med striper vel! :o Jeg har striper i mitt hår, det er veldig fint - uavhengig av hva motebladene sier. Irriterer meg at moteverdenen skal bestemme så mye at folk omtrent må spørre om det er lov å ha striper i håret...

"Tør jeg ta på meg en blå bukse i dag? Nei, det var visst ikke in lengre, det var forrige måned det... Da må jeg kjøpe meg en ny med en gang.."

*Huldra er litt oppgitt i dag... Forgive me...* :oops:

Skrevet
:ler: Har striper i håret jeg også da. :wink: Synes det er fint jeg og ble litt overraska da jeg fikk høre at "striper er jo ut". Derfor lurte jeg bare litt på om det var flere som hadde hørt det. :)
Skrevet

Var og klippet meg hos Adam og Eva idag, og der satt det da rimelig mange unge, kule og stripet håret......Kanskje de driter i moten og gjør som de har lyst til.....Er vel det som kjennetegner skikkelig kule folk!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Flere bestripede mennesker her, altså..? Det var da bra! :D Så slipper jeg å bli mobbet ut fra KG fordi jeg har striper i håret og ikke følger moten! :ler:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg har 6 knallrøde striper i mitt svarte hår og det ser høy ut.

Skrevet
Flere bestripede mennesker her' date=' altså..? Det var da bra! :D Så slipper jeg å bli mobbet ut fra KG fordi jeg har striper i håret og ikke følger moten! :ler:[/quote']

:o :o :o Hardly!!!

Skrevet

Jeg fikk striper i håret mitt sist jeg var hos frisøren, og hun sa ingenting om at det var "ut" i alle fall. Men det er kanskje fordi jeg ikke er ung og hipp lengre, hehe... :ler: Jeg er i alle fall knallfornøyd! Har ikke vært så fin på håret på lenge, jeg! :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

:o :o :o Hardly!!!

Slapp av, Chimp - jeg trodde jo ikke det seriøst da! :wink:

Sorry Midnattsol - nå har jeg rotet til hele stripetråden din her... Bare fordi jeg var litt oppgitt i dag.. :oops:

Best å bare liste seg ut igjen... :flau:

Skrevet

Neinei, det har du vel ikke, Huldre-Lise. :)

Jeg har hatt striper i håret lenge og sist jeg var hos frisør (for bare noen måneder siden) satte han i nye. Det var på en trendy salong så derfor syntes jeg det var litt rart at noen plutselig kom å sa det var ut.

Skrevet

Lurer på noe i samme sjanger..

har tenkt å ha lysebrune striper.. kan få de i 2 forskjellige nyanser f.eks?

og funker det om man f.eks tar mini-color først?

:D

Skrevet

Jeg må bare le litt av sånne mennesker som klarer å lire av en kommentar om at noe er *ut*. Ofte er det liksom i et sånt fjollete tonefall også.. hehe :lol::roll:

(legg merke til at jeg mener ikke å dra alle over én kam) :D

Skrevet
Her stripes det så det ljomer!!

Her og.

Og FINT er det :hoppe:

Skrevet

Glemte å si det da, men er fan av striping, og syns det er en flott oppfinnelse :D

Skrevet
Jeg må bare le litt av sånne mennesker som klarer å lire av en kommentar om at noe er *ut*. Ofte er det liksom i et sånt fjollete tonefall også.. hehe  :lol:  :roll:  

(legg merke til at jeg mener ikke å dra alle over én kam)  :D

:ler: Når jeg tenker meg om ble det sagt i et litt fjollete tonefall, og sist jeg så henne var stripene borte og håret farget i en farge.

Gjest Lille_my
Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg oppi om det er "inn" på "mote" osv... :o

Kan ikke folk få lov og gå i det de har lyst til da???Få ha den frisyren e liker???

Blir litt oppgitt jeg :murvegg:

jaja..... jeg synes nå striper er veldig fint jeg,skal selv få meg noen til helga... så det så...samma F... hva andre sier......

Det som betyr noe , hva du selv synes er pent,liker osv....

Skrevet

Synes også striping er en genial oppfinnelse :)

Er ganske lys fra før og bruker striping for å få det jevnt enda lysere, dessuten slipper man den groteske etterveksten. Skjønner ikke hva som kan bli "ut" med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...