Wiwa Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hei. Har vært å shoppet en meget fin topp i dag. Den er åpen ganske langt ned på ryggen, og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det i forhold til det med bh siden jeg har ganske store pupper. Er det helt krise å bruke en vanlig bh under? Har dere eventuelt andre tips om hvordan jeg kan gjør det?
KaDust Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Ei jeg kjenner med store pupper elsker sånne klær, og hun bruker som regel puppeteip. Funker for ho! Det ER jo finere uten BH når du har åpen rygg, men det funker jo greit med BH også. Selv bruker jeg alltid BH, selv med åpen rygg, men av motsatt grunn som deg da. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Jeg synes det er dritharry og helt feil med synlige BH-er i ryggen. Det ødelegger poenget med åpen rygg. Heldigvis finnes det flere alternativer for oss med store pupper. Jeg har et korselett (altså et korsett light, det er ikke veldig stivt) som har lavt feste. Jeg har også sett BH'er som har lav rygg. Du kan jo ta en tur innom en undertøysbutikk og sjekke hva de har? Ev. sjekke på nettet, f.eks. Figleaves. 6
Glynis Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Det er helt krise med bh og åpen rygg, ja. Når man kjøper en topp med en utradisjonell skjæring foran, bak eller på stroppene inngår man en sosial kontrakt som går ut på at man forplikter seg til å bruke passende bh under. Ellers får man holde seg til vanlige topper. 10
Sunngifu Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Hva med slike? nelly.com asos.com Har ikke prøvd selv, men har hørt limet skal holde opp til flere måneder (eller var det år?). Tror også de selger slike på Cubus eller Lindex (husker dessverre ikke hvilken jeg så det i :/), her kan du også forhøre deg med de som jobber der om slike kan brukes av de med større bryster Lykke til!
Gjest Jytte Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Nei, ikke synlig BH under topp med åpen rygg. 1
HopelessFear Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Har ikke prøvd selv, men har hørt limet skal holde opp til flere måneder (eller var det år?). Slike pleier å funke veldig dårlig om en har store bryster. De funker best for de med små eller mellomstore bryst. Jeg ville ha gått for en bh med smal reim bak (og kanskje i samme farge som toppen.) Syns ikke det er så ille med det. Syns i grunn det ser bedre ut det, enn at det ikke er noe der i det hele tatt og brystene er på vei ut.
pandabear Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Enig med de fleste her. Synlig BH under topp med åpen rygg er NO NO! 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Har dere eksempler på topper som ikke kan brukes med vanlig bh under? Jeg syns det ser greit ut i de fleste tilfeller... Bruker av og til sånn tube-bh eller hva jeg skal kalle det. På en måte blandig av topp og undertøy. Syns det ser kult ut under hverdagstopper. Passer ikke til penere klær da. Ellers syns jeg ikke det er noe krise med en tynn bh-stropp i rett farge og material under topper med åpen rygg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Enn om du kjøper en BH som skal åpnes i front?
Gjesten Skrevet 17. august 2011 #11 Skrevet 17. august 2011 Jeg synes absolutt ikke du kan ha vanlig BH under en topp med åpen rygg, det blir helt feil og ser fryktelig tacky ut. Om du ikke finner noe bedre alternativ, vet jeg at det finnes gjennomsiktige BH-er. Altså BH-er der ryggstroppene er laget i samme materiale som de klassiske gjennomsiktige skulterstroppene. Aner ikke hvor man får noe slikt, men har sett det, så jeg vet at det finnes.
Gjest Survival Skrevet 17. august 2011 #12 Skrevet 17. august 2011 Så ei jente i dag med åpen rygg og hvit BH under, og det var ikke veldig pent. Det hadde garantert vært tusen ganger penere uten BHen. Kanskje fordi at den hvite BHen over den sorte toppen var veldig skrikende, hmm. Men kan du ikke bruke sånn BH som bare holder seg framme og ikke bake?
johoo Skrevet 17. august 2011 #13 Skrevet 17. august 2011 jeg har en kjole som har åpen rygg, men kun en. Den er svart og jeg bruker den med en svart bh under. Synes ikke det ser tacky ut jeg, men det må da folk velge selv. Det er selvsagt bedre uten BH. ja det finnes masse alternativer men ikke for oss med store pupper. Jeg har letet og letet etter bh som kan brukes med åpen rygg som ikke vises men har ikke funnet noe.
johoo Skrevet 17. august 2011 #14 Skrevet 17. august 2011 Jeg synes det er dritharry og helt feil med synlige BH-er i ryggen. Det ødelegger poenget med åpen rygg. Heldigvis finnes det flere alternativer for oss med store pupper. Jeg har et korselett (altså et korsett light, det er ikke veldig stivt) som har lavt feste. Jeg har også sett BH'er som har lav rygg. Du kan jo ta en tur innom en undertøysbutikk og sjekke hva de har? Ev. sjekke på nettet, f.eks. Figleaves. Kan du linke til denne eller vise en lignende? forstår ikke helt hva du mener. Du skriver flere alternativer for oss med store pupper, kan du komme med noen? Ønsker virkelig å kunne gå med klær med åpen rygg!
Gjest Leonidene Skrevet 18. august 2011 #15 Skrevet 18. august 2011 Kjøp bryst-tape e.l, det ser utrolig teit ut med åpen rygg og synlig bh bak
Gjest Tigress Skrevet 19. august 2011 #16 Skrevet 19. august 2011 Eg heng meg med hylekoret: ser heilt teit ut med synleg BH under åpen rygg. Eg synest synleg BH under singlet med spaghettistroppar er heilt på grensa av kva som går greitt, men ein bør unngå det også. Det er litt som strømpebukser i åpne sko: er det ikkje varmt nok til å gå utan strømpebukse så vel ein lukka sko, kan ein ikkje få skjult BHen under originale skjæringar så vel ein ikkje det plagget. Om ein vil sjå bra ut då, sjølvsagt. :-)
Rosalie Skrevet 19. august 2011 #17 Skrevet 19. august 2011 Skal ein ha slik topp, så vel ein ein slik BH: http://www.brabutikken.no/dame-bh-push-up-darling-multifunksjon-bh-o_l_103_239.html 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #18 Skrevet 19. august 2011 Enn om du kjøper en BH som skal åpnes i front? Hva hjelper det? Bh'en syns allikevel. Man får bare låsen foran. 1
Fantomina Skrevet 19. august 2011 #19 Skrevet 19. august 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Spinell Skrevet 19. august 2011 #20 Skrevet 19. august 2011 jeg har en kjole som har åpen rygg, men kun en. Den er svart og jeg bruker den med en svart bh under. Synes ikke det ser tacky ut jeg, men det må da folk velge selv. Det er selvsagt bedre uten BH. ja det finnes masse alternativer men ikke for oss med store pupper. Jeg har letet og letet etter bh som kan brukes med åpen rygg som ikke vises men har ikke funnet noe. Når ble det obligatorisk å ha topper/kjoler med åpen rygg, egentlig? Det finnes noen få gangbare alternativ. Den ene er BH-er av en typen Rosalie lenker til, og den andre er bodyer med flyttbare stropper a'la denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå