Gå til innhold

Decleor - Soin Climatique

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne kremen?

Jeg har ekstremt tørr og sensitiv hud, og trenger en ny dagkrem til vinteren. Lurer litt på denne, siden den skal virke beskyttende i kulden og jeg har litt couperose i kinnene og er redd for å få mer.

Alternativet er Nuri-Delice Creme Gourmande fra samme serie. Har fått prøve på denne hos hudpleier og liker den, men vil altså gjerne ha noe som beskytter også.

Noen tips der ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg likte den ikke i det hele tatt; syntes den var seig og trakk dårlig inn, og etterpå kan du bare glemme sminke, alt vil skli rett av med det fettete underlaget. Nei, jeg har kjøpt Nutri-Délice på nytt (den rikeste), og er mer fornøyd med den.

Den beste kuldekremen jeg har hatt, kom fra Matis. Den var mye mer behagelig i konsistensen. Men egentlig burde et tykt lag Nutri-délice holde, også i kulden.

Skrevet

Får gå for Nutri-Delicen da! Men er bekymret for kinnene mine i kulden. Den er jo ganske fet, så det holder forhåpentligvis.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du kan jo kjøre billig, og bruke rosekremen til Dr. Hauscka i kinnene i kulden? Koster ca 160,- Jeg takler dessverre ikke roselukten, men er ganske prippen sånn. Eller smøre Angelique-balm i kinnene. Jeg sitter her med nesen godt innsmurt, så får jeg heller tørke av og ta på litt makeupkrem når jeg skal ut blant folk.

Tips: Registrer deg på makeupalley.com

Der kan du søke opp anmeldelser av de aller fleste produkter som finnes.

Forresten burde du prøve makeupkremen Cream Finish fra Kanebo (hvis du ikke allerede har prøvd den). Jeg foretrekker normalt sett pudder, men på min tørre nese ser det for j..ut.

Skrevet

Jeg er allerede registrert på makeupalley, men glemmer ofte å sjekke der inne...

Rosekremen fra dr. Hauscha har jeg, den funker kanskje som kuldekrem den også, har ikke tenkt på det. Enig med deg i at den lukter litt vel intenst, men får vel bruke den litt nå når det er kaldt.

Angelique balmen var en god ide, blir i grunnen mindre blank av den enn av rosekremen. Og den er vel helt uten vann? Tror nemlig jeg har kastet esken den kom i.

Cream Finish har jeg ikke prøvd, må testes! :D

Takk for hjelpen Ethereal!

Gjest Ethereal
Skrevet

Siden Angelique-balmen er på bivoksbasis, vil jeg i hvertfall tro den er vannfri, ja.

Jeg skal kjøpe ny mascara i dag, jeg :wink: og her skal jeg for en gangs skyld kjøpe noe om igjen. Den siste mascaraen til Maybelline, Sky High Curves er veldig bra, synes jeg. Og prisen liker jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...