Gå til innhold

Barne-Tv


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om man ønsker at barna skal se på barneTV, vil jeg tro det er greit å begynne når barnet selv finner det interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnetv på fex NrK er for barn mellom 0 og 12 år, følgelig passer ikke alt for ettåringer.

Jeg innførte først Teletubbies, jeg. Kjempepopulært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte nå når hun var rundt 16 mnd å sette på barne-tv hver kveld. Hun ser på det når hun da selv ønsker. Noen ganger sitter hun klistret under hele programmet. Andre ganger er hun lei etter 10 minutter og finner annet å gjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten her i huset liker aller best vignetten til barnetv :ler: (han fyllte ett år i sommer).

Når han ser Teletubbiene danser han av glede, men han setter seg sjelden ned får å se.

Eldstemann begynte å se Byggmester Bob da han var rundt 1 1/2 år, det fenga veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jenta mi på 2 år er nyheter på tegnspråk artigst :hoho:

Da sitter hun og vifter med hendene. Det er mye kjedelig barne- tv på NRK. Det passer bedre for større barn synes jeg ( og jenta mi)

Men hun elsker teletubbies og byggmester bob da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine
Minsten her i huset liker aller best vignetten til barnetv :ler:  (han fyllte ett år i sommer).

Etter min mening da jeg var lita jente så var det nettopp den som VAR barnetv. :D Og jeg likte ikke at de byttet den ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...