Vimsemus Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Til dere menn: Blåsejobb med piercing i tunga vs. uten, hva er best? Merker dere den godt? Til damene: Har dere fått noen tilbakemeldinger om dette? Tok ut min for flere år siden, men vurderer å sette den inn igjen for gøy. Men er litt usikker
Gjest Dajm Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Til dere menn: Blåsejobb med piercing i tunga vs. uten, hva er best? Merker dere den godt? Til damene: Har dere fått noen tilbakemeldinger om dette? Tok ut min for flere år siden, men vurderer å sette den inn igjen for gøy. Men er litt usikker Du, la det tullet der ligge i skuffen, eller aller best, kast det
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Uten. Tenk hvis penisen skulle hekte seg fast i piercingen. Blodig mareritt uten like.
Gjest Raindrops Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Uten. Tenk hvis penisen skulle hekte seg fast i piercingen. Blodig mareritt uten like. Jeg skjønner ikke hvordan det skulle gått til. Etter hva jeg har fått hørt av tilbakemeldinger så er det visst ikke store forskjellen, men det er godt mulig jeg bare aldri lærte meg å bruke den ordentlig. (har tatt den ut for en god stund siden). Ringene jeg hadde i leppen derimot, har jeg hørt en del positivt om.
pandagutt Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg har fått BJ både fra jenter med og uten tungepiercing, og jeg kan egentlig ikke si at det gjorde veldig stor forskjell, ganske riktig det Raindrops sier. Det var selvfølgelig digg, men bortsett fra at jeg merket at den var der ga det meg ikke spesielt mye mer enn en god blowjob fra en uten piercing. Endret 17. august 2011 av pandagutt
Gjest otrivin Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Bli sleiket med vibrerende tungepiercing er nice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå