AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Prøvene hans var helt fine, så legen sa at vi kunne dra, men jeg er veldig i tvil. Hva skjer hvis feberen ikke gir seg? Hjelp! Flyet vårt går tidlig i morgen
Gjest fireflies Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hvis legen sa at det er i orden å dra, så ser jeg ingen grunn til å la vær, såfremt tempen ikke øker da.
Chelmon Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Hvor skal dere da? De fleste steder i verden har jo leger, så med mindre dere skal langt ut i ødemarken går det nok helt sikkert fint!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 ts her. Det er et land på Balkan, og reisen fra dør til dør er 14 timer. Det er reisen, og ikke oppholdet som bekymrer meg:(
skruf Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Hvis legen hadde sagt det var bare til å reise, og almenntilstanden til barnet er ok, samt at feberen og formen ikke forverrer seg, så ville jeg ha reist. Prøvene var og i tillegg fine. Er det høy feber barnet har, eller bare lett? Jeg ville og ha tatt med flytende paracet i veska, og et øretermometer. Det nøyaktige er å måle rektalt, men det er mere lettvindt med et øretermometer på tur, og du får iallefall en indikasjon på temperaturen. Husk mye væske til barnet under turen og. 1
Mamma1 Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Hvor høy er feberen? Hvor lenge har han hørt syk? Er det bare feber eller er han dårlig på andre måter?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 bare feber. 1 døgn. Rundt 39 i endetarmen
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Både av hensyn til ungen og de andre pasientene.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Både av hensyn til ungen og de andre pasientene. regner med du mener passasjerene;) jeg vil ikke reise, men faren mener det er forsvarlig ts 1
Mamma1 Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Jo, om det bare er feber, han ikke er dårlig på andre måter, altså slapp og ellers ikke i form, og legen har sagt ok, så hadde jeg reist. Ta med febernedsettende og nye fristende drikke og frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå