Gå til innhold

hadde dere reist på feire med en 2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvene hans var helt fine, så legen sa at vi kunne dra, men jeg er veldig i tvil. Hva skjer hvis feberen ikke gir seg?

Hjelp!

Flyet vårt går tidlig i morgen

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Hvis legen sa at det er i orden å dra, så ser jeg ingen grunn til å la vær, såfremt tempen ikke øker da.

Skrevet

Hvor skal dere da? De fleste steder i verden har jo leger, så med mindre dere skal langt ut i ødemarken går det nok helt sikkert fint!

Skrevet

ts her. Det er et land på Balkan, og reisen fra dør til dør er 14 timer. Det er reisen, og ikke oppholdet som bekymrer meg:(

Skrevet

Hvis legen hadde sagt det var bare til å reise, og almenntilstanden til barnet er ok, samt at feberen og formen ikke forverrer seg, så ville jeg ha reist. Prøvene var og i tillegg fine.

Er det høy feber barnet har, eller bare lett?

Jeg ville og ha tatt med flytende paracet i veska, og et øretermometer. Det nøyaktige er å måle rektalt, men det er mere lettvindt med et øretermometer på tur, og du får iallefall en indikasjon på temperaturen. Husk mye væske til barnet under turen og.

• Liker 1
Skrevet

Hvor høy er feberen? Hvor lenge har han hørt syk? Er det bare feber eller er han dårlig på andre måter?

Skrevet

bare feber. 1 døgn. Rundt 39 i endetarmen

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Både av hensyn til ungen og de andre pasientene.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Både av hensyn til ungen og de andre pasientene.

regner med du mener passasjerene;)

jeg vil ikke reise, men faren mener det er forsvarlig

ts

• Liker 1
Skrevet

Jo, om det bare er feber, han ikke er dårlig på andre måter, altså slapp og ellers ikke i form, og legen har sagt ok, så hadde jeg reist. Ta med febernedsettende og nye fristende drikke og frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...