AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Siden du har laget innlegget under "Hobby" vil jeg først og fremst nevne hobby-lignende ting jeg driver med innimellom (Har ingen spesiell hobby-lidenskap/talent, så jeg holder på med litt av hvert) - Kort-laging/scrapping til spesielle anledninger - Har forsøkt meg på bjørkekranser/hjerter, men har ikke helt fått det til - Noe ull/toving, f.eks bilder i ull - Har lagd noen dekorskilt m/dikt/sitat + dørskilt som henger ute på veggen ved ytterdøra Ting jeg absolutt ikke kan er f.eks strikking/sy/hekle o.l
Anglofil Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 (endret) Interesser: * Kampkunst * Danse * Politikk * Frivillig arbeid * Lese * Reise * Musikk * Språk (spesielt engelsk) * Lavkarbo Hobbyer: * Scrapbooking * Fotografering * Skrive dikt * Tegne Mvh Yvonne Endret 17. august 2011 av Yvonne
KaDust Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 (endret) Av interesser har jeg mye rart: *Datateknologi *Dataspill *Konsollspill *Dyr (Spesielt katter og hunder) *Fotball *Litteratur *Musikk *Fotografering *Psykologi m.m Så har vi jo hobbyer/aktiviteter: *Spille gitar *Spille piano *Spille klarinett *Div RPG og FPS spill på data *Div spill på PS3 *Bygging av egen data *Tar bilder Så leser jeg jo historie, psykologi og litteratur som det passer meg ved siden av studiene mine. Fotball spilte jeg i 9 år, og var en periode på region-laget, men måtte slutte pga skade. Blir lite ballspill nå. Ellers er jeg hundepasser når det passer meg, og jeg kommer og går som jeg vil på tantes førerhundskole. Så hender det at jeg tar turen innom Dyrebeskyttelsen for å se om de trenger hjelp til noen av kattene. Edit: Også må jeg ikke glemme pusling! Jeg pusler! :gjeiper: Gjerne 3000 biter eller mer. Endret 17. august 2011 av KaDust 1
sequin Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Interesser: Psykologi Musikk Ballett (og annen dans) Litteratur Design og arkitektur Kostymedesign og mote Interiør Mat og kosthold Trening Krigshistorie Hobbyer: Løping Dansing, ballett Piano Kostymedesign/ designe klær (på en måte jobb-hobby) Tegne og male
Mamma1 Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Interesser: Litteratur Reiser England Hobbyer: Søm (klær) Lese Katt og hund
Envy Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Interesser: Trening Samfunn Dyrevern Sosialisering Hobbyer: Trening Photoshopping Leire Brodering Søm
kirstiJ Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Trening (spinning, sykling, jogging, hard styrketrening) Lese Strikke Matlaging Baking Film Gode tv-serier Gå turer i fjellet/skogen Gå på ski
otilie Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 Jeg syr, og spiller world of warcraft lol Har også drevet noe med teater og håper å få drevet litt mer med det om muligheten åpner seg.
Gjest LittleMe85 Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Scrapping Strikke Film Gå turer Trening Reise Puslespill
camze Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Interesser: Lese Dyr Maling Mat Osv.. Hobbyer sliter jeg med, har ingen hobby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå