Gå til innhold

Kjole som gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

La min elsk på denne kjolen

Kjole

Blir den helt feil i bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den viste litt mye hud siden den både har bare skuldre og er såpass kort, men med en bolero eller et sjal må den da være super. Bolero/sjal kan du kaste når middagen er over.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker å ha noe over i kirken hvertfall har en god del sjal, men jeg tenker også på fargen? Den er jo veldig lys?

Skrevet

Nei, den er slett ikke i feil farge. Så lenge du kler nude-farge, så ser jeg ikke problemet. Den er ikke hvit og den har ikke brudekjolefasong. :)

Skrevet (endret)

Tenker eventuelt denne, men den har en litt skummel drapering:

Min lenke

eller denne:

Min lenke

men den er kanskje litt kjedelig igjen?

eller hva med denne?:

Min lenke

I blå

AHRG, ikke lett dette, hjelp meg å velge!

Endret av Wesla
Skrevet

Synes alle 3 var pene og passende. Stemmer for den første da, den var nydelig. Du bør ha tildekkede skuldre under vielsen, dersom det er i kirken da.

Skrevet

Den siste syns jeg passer mer på byen enn i bryllup. Ellers var alle de andre fine.

Skrevet

Den første kjolen du postet i det tredje innlegget ditt, og kjolen du postet i hovedinnlegget er de fineste kjolene av de fire alternativene. Av de to synes jeg det egentlig er det samme hvilken du velger, men et sjal i kirka er absolutt å anbefale. Synes fargene på begge var fine, og så ingenting "skummelt" med draperinga på den andre?

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg syns den første du la ut var finest. Eller nummer tre i den siste posten din.

Skrevet

Jeg synes hudfargede kjoler er forferdelige, ser ut som du er naken på lang avstand..

Skrevet

Jeg synes hudfargede kjoler er forferdelige, ser ut som du er naken på lang avstand..

Med mindre man har nøyaktig samme hudfarge som kjolen, bør det være enkelt å se at man har noe på seg.

Gjest fireflies
Skrevet

Det kommer vel helt ann på fargen på huden? ;)

Skrevet

Hva med denne (link)?

Den er jo bare en lengre, mer "anstendig", versjon av den første (som jeg er helt enig i er en nydelig kjole :)), men så er det ikke alle som liker maxi da :/

Bare pass på å ikke velg en for lys kjole, så ingen tror du er bruden selv :P

Skrevet

Hva med denne (link)?

Den er jo bare en lengre, mer "anstendig", versjon av den første (som jeg er helt enig i er en nydelig kjole :)), men så er det ikke alle som liker maxi da :/

Bare pass på å ikke velg en for lys kjole, så ingen tror du er bruden selv :P

Ja, tittet på den også, men føler at jeg ser så rar ut i maxikjoler, den er vel sikkert safere da. Er veldig glad i grå kjoler da...

Skrevet

Den første var den fineste!

Skrevet

Da har jeg vært gal og bestilt maxikjolen som det ble tipset om, det blir spennende å se hvordan den ser ut på:) Tuuusen takk for hjelpen.

Skrevet

Det kommer jo an på hva kleskoden er, men uansett bør du ha noe over skuldrene i kirken.

Skrevet

Jeg ville valgt den første med en bolero over... og sko i samme farge som boleroen..

Skrevet

Da vi giftet oss for to uker siden hadde vi et par gjester i hvite kjoler.Troooor ikke gjestene tok feil av brura og gjestene likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...