Gå til innhold

Jeg smiler hver dag, har endelig blitt kvitt kjærlighetssorgen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ER så lykkelig! Jeg smiler hver dag fordi jeg endelig er singel!

Jeg nyter at eksen mister håret og er langt forbi sine glansdager, selvom han bare er 25 år. Jeg smiler når jeg ser hvor barnslig han er, men ser ut som en 40 åring. Jeg tenker inni meg at han har godt av, at han mister venner pga oppførselen hans, og jeg ler når jeg tenker på hvordan han var/er, fordi jeg er så lykkelig over at jeg er ikke er sammen med han mer!

Når det ble slutt var jeg laaangt nede i 6 mnd, jeg så ikke noen fremtid. Søkte på alt som finnes av artikler om kjærlighetssorg og om det kunne bli kronisk fordi jeg følte at det aldri tok slutt.. Jeg var så langt nede, men nå er jeg så glad for hvordan det gikk mellom oss, for jeg smiler hele tiden om dagen :)

Når du er så langt nede som du kommer i en kjærlighetssorgperiode; ja du kommer deg opp igjen og finner deg selv lykkeligere enn noen gang :) Plutselig en dag våkner du opp smilende :)

Måtte bare skrive det ned, at jeg endelig er kvitt kjærlighetssorgen :biggrin: !!

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver du om det da? Om du er over han...

Skrevet

men svarte- kjærlighetssorg er noe av det verste jeg har opplevd. Vet hvor deilig den følelsen er: Jeg har kommet videre- det er en fremtid uten h*n!

GRATULERER! Og lykketil :klemmer:

Skrevet

Er i uke 2 av kraftig kjærlighetssorg. Har aldri vært borti en verre følelse. Så det er godt å se at det går over etterhvert.

For meg er egentlig angsten for å være alene verst. Jeg har to små barn og frykter at det kan bli mange, lange år for meg selv :(

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg nyter at eksen mister håret og er langt forbi sine glansdager, selvom han bare er 25 år. Jeg smiler når jeg ser hvor barnslig han er, men ser ut som en 40 åring. Jeg tenker inni meg at han har godt av, at han mister venner pga oppførselen hans, og jeg ler når jeg tenker på hvordan han var/er, fordi jeg er så lykkelig over at jeg er ikke er sammen med han mer!

Når det ble slutt var jeg laaangt nede i 6 mnd, jeg så ikke noen fremtid. Søkte på alt som finnes av artikler om kjærlighetssorg og om det kunne bli kronisk fordi jeg følte at det aldri tok slutt.. Jeg var så langt nede, men nå er jeg så glad for hvordan det gikk mellom oss, for jeg smiler hele tiden om dagen :)

Når du er så langt nede som du kommer i en kjærlighetssorgperiode; ja du kommer deg opp igjen og finner deg selv lykkeligere enn noen gang :) Plutselig en dag våkner du opp smilende :)

Måtte bare skrive det ned, at jeg endelig er kvitt kjærlighetssorgen :biggrin: !!

DET innlegget trengte jeg å lese akkurat nå!! Jeg har vært nedfor i noen måneder og er livredd for at det aldri skal gå over! Det blir ikke bedre heller, siden han er av og på hele tiden. Har funnet ut at det er JEG som må sette foten ned og komme over han for vi kommer ingen vei. Han vil ikke være i ett forhold, kun ha sex, mens jeg vil ha et forhold....

Godt å se at man faktisk kommer videre selv om alt ser temmelig begredelig ut for øyeblikket...

Skrevet

Har funnet ut at det er JEG som må sette foten ned og komme over han for vi kommer ingen vei. Han vil ikke være i ett forhold, kun ha sex, mens jeg vil ha et forhold....

Da vet du ihvertfall akkurat hvor landet ligger.

Noe som egentlig er en stor fordel for deg.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Da vet du ihvertfall akkurat hvor landet ligger.

Noe som egentlig er en stor fordel for deg.

Fordel og fordel.... Ikke så lett å se den, når man virkelig blir forelsket! Gjør vondere dette enn da det ble slutt med min x, vi hadde bodd sammen i 8 år...

Skrevet

Fordel og fordel.... Ikke så lett å se den, når man virkelig blir forelsket! Gjør vondere dette enn da det ble slutt med min x, vi hadde bodd sammen i 8 år...

Fordelen er som sagt at du vet hvor landet ligger. Dermed trenger du bare å bestemme deg utifra det.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Fordelen er som sagt at du vet hvor landet ligger. Dermed trenger du bare å bestemme deg utifra det.

Sant det, men han gir så miksede signaler... Sier innimellom at det kanskje kan bli noe mer etterhvert og at han har følelser for meg osv.... også er han kald igjen.... Varm og kald... Vanskelig å forholde seg til, særlig når jeg har blitt så glad i han. Men nå MÅ jeg sette ned foten, blir helt ødelagt av opplegget hans. Får satse på at det finnes en kjekk mann der ute som vil ha alt jeg har å gi, ikke bare sexén og kosen....

Skrevet

GRATULERER!!! Så utrolig koselig å lese :D kos deg videre, det fortjener du! :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Sant det, men han gir så miksede signaler... Sier innimellom at det kanskje kan bli noe mer etterhvert og at han har følelser for meg osv.... også er han kald igjen.... Varm og kald... Vanskelig å forholde seg til, særlig når jeg har blitt så glad i han. Men nå MÅ jeg sette ned foten, blir helt ødelagt av opplegget hans. Får satse på at det finnes en kjekk mann der ute som vil ha alt jeg har å gi, ikke bare sexén og kosen....

Det er merkelig hvor mange menn som er slik. Eller så er det bare meg som er uheldig og treffer på dem. Det er hvertfall utrolig frustrerende å bli holdt på pinebenken slik....

Skrevet

Alt eller ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...