Gå til innhold

fotografering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor lang tid brukar ein på fotograferinga? Då tenker eg kun på tida ein fotograferer, ikkje på køyring til og frå fotografen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi brukte cirka en time. Da gikk det meste på skinner; dvs. at fotografen visste hvor og hvordan vi skulle ta bildene. Vi tok bare utebilder, men på et begrenset område.

Forloverne var med på de to første bildene, så ble de sendt avgårde til festen.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Avhenger (naturlig nok) av hvor mange bilder du vil ha og hvor avansert det skal være. Vi klarer oss med en time, men skal da avtale nøye på forhånd hva slags bilder vi ønsker oss og hvor de skal tas.

Skrevet

Ville spurt fotografen du har tenkt til å bruke, jeg. Han/hun har jo gjort dette mange ganger før, og kan sikkert komme med et godt tidsestimat ut fra dine ønsker.

Skrevet

Vi skal ha fotografen vår der hele dagen, men vi setter av ca halvannen time til hovedseansen.

Skrevet

Fotografen vår sa at de regner med ca 1 time.

Skrevet

Vi brukte 1 time og 30 minutter hos fotografen.

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Jeg skal snakke med fotografen i dag faktisk, så da får jeg nok vite hvor lang tid hun trenger. Men siden vi gjerne vil ta bilder både ute og inne så trengs det nok fort 1 1/2 - 2 timer selv om vi ikke skal ta så voldsomt mange bilder.

Skrevet

Vi var hos fotografen 14.30 og dro 17.05.. :o Jøss.. Har aldri tenkt på hvor lang tid det tok.. 2 1/2 time

Vi tok innebilder og utebilder på 2 ulike steder (ble litt kjøring og dermed fløy tiden!)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...