Gå til innhold

Koffert "stropp" med navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som vet hvor man kan få bestilt stropp til å ha rundt kofferten med navn?

Hv is det er vanskleig å oppdrive med navn så tar jeg imot forslag om andre koffert stropper :)

Skrevet

Mener du sånne som man skriver navnet og adressen sin på? De heter adressetags og man kan få kjøpt de mange steder. Her, for eksempel.

Skrevet

Nei, tenkte mer på en sånn stropp som går over hele kofferten. Som er noen cm bred.

Skrevet

Nei, tenkte mer på en sånn stropp som går over hele kofferten. Som er noen cm bred.

Det finnes sikkert egne som er beregnet på kofferter også. Men jeg har i allefall et bånd med spenne som man strammer til, som er kjøpt på Clas Ohlson. Kjøpte en større pakke med ulike festemuligheter til bil. Tok et av disse båndene og klipte til i perfekt koffertstørrelse.

Gjest padawan
Skrevet

det er en stropp ala dette du ser etter, ikke sant? de har det iallefall hos Nomaden og Handy size.

Skrevet

De stroppene (uten navn tror jeg) har de på Morris (veske/koffert-butikk)i forskjellig knallfarger.

De har også smarte koffertstropper på Handysize (har butikk på Byporten i Oslo, og nettbutikk)

Skrevet

Ting (ting og tang-butikk) har noen sånne bånd som er ensfarget med hvite prikker på. Prikkene farger du med sprittusj sånn at det former bokstaver (litt sånn som man gjør når man broderer med korssting, om du skjønner).

Genialt for sånne som meg som ikke har et navn man typisk finner på enhver butikk (enten vi snakker penner, kopper, armbånd eller hva som helt), og dessuten kan man få med etternavn eller mobilnr også hvis man vil det.

Jeg fant ikke bilde på nettet nå, og har ikke kjøpt selv enda, men jeg skal definitivt ha! :)

Skrevet

Supert! Takk folkens. Da finnes det håp om å få tak i en fin koffert stropp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...