Gjest Gjest Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Når fikk du vite du skulle bli eller var far ?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Når fikk du vite du skulle bli eller var far ? Ca 2 mnd etter fødsel.Fikk brev fra NAV om at skulle svare for farskap økonomisk. Hørte ikke noe fra mor til barnet selv hun kunne tatt en tlf eller sendt sms. Det ble DNA ovs. Måtte jobbe skikkelig for å få til samvær med barnet. Hun svarte ikke på henvendelser fra meg. Dermed ble alt tatt gjennon advokat. Har nå etter 4 år 40 prosent samvær. Det har vært en kamp selv det er rettigheter så må man reise krav selv. Har det vært straffbart og gjøre som barnemor i dette tilfellet ville alt vært lettere.Har det i det minste vært reaksjon fra eks NAV der hun ble straffet økonomisk slik som fedre blir når de ikke følger opp slik de skal har det vært lettere å akseptere. Her er det store skjevheter i regler og lover fordel mor. Hun skapte mye frustrasjon. Har jeg ikke reist krav og stått på hardt har det sansynligvis ikke vært noe samvær for barnet. Nå før kommunevalget er det kanskje noe å tenke på om det er noen partier der uten som tenker på dette.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Når mensen uteble og blue clear viste positiv sa hun fra.
Sulosi Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Ca 2 mnd etter fødsel.Fikk brev fra NAV om at skulle svare for farskap økonomisk. Hørte ikke noe fra mor til barnet selv hun kunne tatt en tlf eller sendt sms. Det ble DNA ovs. Måtte jobbe skikkelig for å få til samvær med barnet. Hun svarte ikke på henvendelser fra meg. Dermed ble alt tatt gjennon advokat. Har nå etter 4 år 40 prosent samvær. Det har vært en kamp selv det er rettigheter så må man reise krav selv. Har det vært straffbart og gjøre som barnemor i dette tilfellet ville alt vært lettere.Har det i det minste vært reaksjon fra eks NAV der hun ble straffet økonomisk slik som fedre blir når de ikke følger opp slik de skal har det vært lettere å akseptere. Her er det store skjevheter i regler og lover fordel mor. Hun skapte mye frustrasjon. Har jeg ikke reist krav og stått på hardt har det sansynligvis ikke vært noe samvær for barnet. Nå før kommunevalget er det kanskje noe å tenke på om det er noen partier der uten som tenker på dette. Synd når det blir slik. Flott at du står på da Temaet har desverre ingenting i kommunepolitikken å gjøre. Strafferett, Nav reger for bidrag osv styres fra øverste hold i departementene og av politikere i regjeringen.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Fikk noen av dere selvmordstanker? Er det vanlig at noen menn tar livet sitt når de får vite om dette av depresjoner eller andre ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå