Gå til innhold

Hva gjør du når du skal ha det gøy med en venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har de siste mnd bare vært mamma, mamma og mamma for min lille baby. Har hatt litt besøk, spist, kafe, og sånn. Men nå har jeg behov for å komme meg mer ut med venninner og GJØRE GØYE TING. Men jeg har rett og slett glemt hva som er gøy :P Så hva gjør du med venninner? Jeg har litt spredde venner, så er stort sett bare meg og en venninne om gangen. TAKK FOR TIPS! :D

Gjest ms_kwang
Skrevet

Hmm hva er gøy idag, jeg veit ikke, når det går veeeeldig lang tid mellom når jeg og mine venninner møtes..

1. Tacokveld?

2. Filmkveld?

3. Alle venninner møtes, tar med 2-4 ting, klær, gjenstander andre duppeditter, som vi ikke bruker lengre, kanskje den ene genseren du ikke bruker lengre, kan være en god deal for ei venninne, som rett og slett HATER den ene bokhyllen hun har latt stående på loftet/garasjen i årevis, kanskje den bokhyllen kunne vært noe for deg?

4. Mimrekveld med ei flaske rødvin? ( spørs vel om du ammer fremdeles?)

trenger vel egentlig ikke å gjøre noe GØY, gå ut på shopping, venninner er venninner, man kan prate med dem om alt :))

-dårlige råd hehe-

Skrevet

Spørs hva du mener med "gøy". Jeg gjør alt fra fotball- og pubkveld til bowling med mine.

Gjest ms_kwang
Skrevet

da er heller spørsmålet:

Tenk deg tilbake i tid, hva var gøy før?

Hva liker du?

Er det noe DU kunne tenkt deg å gjøre nå?

Om du ikke vet det, så prøv å få med deg venninner på noe som dere ALDRI har gjort før,

Jeg tok med meg ett par venninner på LAIV for noen år tilbake, og de elsket det :)

(Larp- Live action roleplaying)

kan være alt ifra rollespill om alver, feer, troll, 1800 tallet, med riddere, konger, prinsesser, alt ifra hvilket laiv det er.

Vi meldte oss på ett laiv hvor historien lå i norge, 2.verdenskrig, jeg og 2 venninner fikk rolle som 3 utspekulerte småhorer fra bergen >.<

var gøy, laivet var fra 18år+ siden alkohol ble servert, men poenget er ikke å drikke seg fra sans og samling på en slik event heller :) Men gøy var det, hørtes veldig teit ut i starten, men jeg anbefaler ALLE til å prøve ett laiv en eller annen gang.

Ellers så har du jo f.eks : Paintball :))

-første gangen jeg var med på paintball, var 2 klasse på vgs, var en sånn bekjent tur, å de teamet vi skulle spille mot var ett 10 stk'er fra forsvaret i nord norge xD

Skrevet

Gjør mye forskjellig med mine venninner, de har gjerne ulike interesser slik at noen passer det å shoppe med, mens andre som ikke er så interessert i shopping kan jeg heller dra på kino/skogstur/trening med f.eks.

Men om alt vi gjør sammen er så GØY GØY GØY, vil jeg jo ikke påstå - men er du ute etter ideer til "vanlige" aktiviteter eller mer spesielle aktiviteter som reiser e.l? :)

Skrevet

Hei. Jeg har de siste mnd bare vært mamma, mamma og mamma for min lille baby. Har hatt litt besøk, spist, kafe, og sånn. Men nå har jeg behov for å komme meg mer ut med venninner og GJØRE GØYE TING. Men jeg har rett og slett glemt hva som er gøy :P Så hva gjør du med venninner? Jeg har litt spredde venner, så er stort sett bare meg og en venninne om gangen. TAKK FOR TIPS! :D

Jøss, fant du ikke på ting med andre før du ble tenåringsmor?

Du må da vite det? Kommer jo an på hva du syns er "gøy"...å kjøpe snop i kiosken?

Skrevet

Jøss, fant du ikke på ting med andre før du ble tenåringsmor?

Du må da vite det? Kommer jo an på hva du syns er "gøy"...å kjøpe snop i kiosken?

Hvor står det at jeg er tenåringsmor?

Unødvendig kommentar.

TS

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Trenger ikke akkurat arrangere paintball eller gå på bowling hver gang man skal finne på noe med ei venninne. Det jeg gjør mest med mine venner er å sitte på en kafé/pub/restaurant/park/sofaen hjemme og prate om alt mellom himmel og jord.

Ellers så gjør vi jo det vi liker å gjøre, tar en fest, går på en konsert, ser en fotballkamp på puben, går på quiz, går tur, shopper og kikker i byn, på loppis, kino osv.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

*Utforsker nye, koselige kafeer

*Har filmkveld

*Tapaskveld - alle tar med litt hver

*Ost- og vinkveld med tilhørende skravling

*Konserter, diverse kulturarrangementer

*Turer i naturen

*Går ut for å spise

*Har vorspiel med god musikk, går ut på byen for å danse :)

Skrevet

Sex?

Skrevet

Jeg og veninnen min pleier å ha vin/scrabblekveld, det er veldig koselig :)

Skrevet

Sex?

:fnise:

Gøy? ... Jeg vil heller ha rolige og koselige kvelder med mine venninner.

Det maksimale for meg er å invitere hjem til meg, lage en god middag, kake, kaffe og masse vin. På denne tiden av året er det jo kjempeflott, sitte ute på terassen til langt på natt og bare drikke og skravle.

Ellers elsker jeg byturer med venninner hvor vi handler og avslutter med mat og vin på en koselig restaurant ..

Skrevet

Jeg og veninnen min pleier å ha vin/scrabblekveld, det er veldig koselig :)

Det var en god ide. Jeg liker Scrabble.

Og nei, jeg kommer ikke til å foreslå å ha sex med veninnene mine :P

TS

Skrevet

Litt knullings! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...