Ana Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Og jeg er så utrolig lite oppfinnsom! :oops: Det som finnes på kjøkkenet mitt akkurat nå er: Hvitløk, løk, paprika, gulrøtter, agurk, egg, hvitost, fårepølse, masse salsarester, jasminris, penne pasta, salat- og grytebønner, en pose frosne grønnsaker (brokkoli, blomkåk og gulrøtter, tror jeg...) Finnes det noe jeg kan lage av dette?!
Gjest care Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 En god omelett (med løk, hvitløk + fårepølse) med salat til :blunke:
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Pastasalat med gulrot agurk, paprika og salat og grytebønner + litt fårepølse og hvitost. Evt bruk de frosnegrønnsakene. Eller du kan Woke grønnsakene og koke ris til. Har du en appelsin og litt soyasaus blir det god sky/saus.
-Fisken- Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Sjekk ut her: http://www.tine.no/mittkjoleskap/ Skriv inn det du har, trykk enter, og vips! oppskrifter av råvarene du har
Iset Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 jeg hadde iallefall laget meg en god gryte, med ris, bønner, løk, hvitløk og paprika. du kan jo også steke risen sammen med egg, som på kinarestaurant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå