Gjest Kv84 Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Noen her som har legen sin som venn på facebook eller læreren sin? Har h*n lagt deg til eller du som har sendt venneforespørsel?
Maria M Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Nei! Har heller aldri hørt om folk som er venner med læreren sin på FB. Og om en lærer skulle sende venneforespørsel....så ville det virke ganske rart for meg
Gjest Leonidene Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 (endret) Med mindre eg faktisk var venn med vedkommende så hadde eg ikkje sendt forespørsel til de. Hadde de sendt forespørsel til meg hadde eg nok ignorert, ihvertfall om det var læreren. Evt så hadde eg slengt de på limited profile slik at de ikkje kunne sett noe særlig av profilen min, hadde ikkje hatt interesse av at læreren min skulle vite forskjellige ting om meg og hva eg holdt på med f.eks - hadde vel bare blitt tull ut av det kan eg tenke meg. Enkelte ting bør holdes separat. Endret 17. august 2011 av Leonidene
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Nei herlighet legen min vil jeg ha langt unna facebooken min, noe annet er kleint og en smule ekkelt.
Envy Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Jeg er venn på fb med en av lærerene jeg hadde på barneskolen. Koselig dame, synes ikke det er noe rart i å ha henne der Legen min tror jeg nok derimot ikke jeg ville hatt på face :gjeiper:
Gjest Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Nei,det passer seg ikke med mindre man faktisk er venner utenom lege/pasient-forholdet.
Gjest Mahareth Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Legen min? Ville ikke falle meg inn. Tidligere lærere? Neitakk. Hadde jeg fått venneforespørsel fra dem hadde jeg heller valgt å ignorere/blokkere. Jeg har kjørelæreren min på fb. Det synes jeg er greit. Da var det jeg som valgte å sende venneforespørselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå