Gjest lisha Skrevet 23. oktober 2012 #41 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Så lenge barna syns det er gøy. og det ikke er noe tvang fra foreldrenes side, så ser jeg ikke noe negativt i det! Lano-reklamene hadde ikke blitt den samme med voksenmodellen eller barneklær på plakat/ i katalog hadde ikke vært det samme uten barn! Så da er det jo veldig greit med barn som trives foran kamera er jo ikke snakk omsånn little miss usa-fjåseri akkurat! men tenker at store byråer (anerkjente) kanskje er de beste å melde inn barnet i, uten at jeg vet om noen! Endret 23. oktober 2012 av lisha 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #42 Skrevet 23. oktober 2012 Er du SPLITTE PINE GAL?! Fem-åring, sa du? Modell? Hun skal vel neppe stille opp naken for Playboy uansett. Så lenge en 5-åring vil dette selv og får lov å slutte når h*n vil, så er faktisk ikke dette noe verre enn å spille fotball. Anonym poster: 94bb4c27fd132098eaf5ee8abec1ddaf
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #43 Skrevet 23. oktober 2012 Hun skal vel neppe stille opp naken for Playboy uansett. ---------------------------- Så lenge en 5-åring vil dette selv og får lov å slutte når h*n vil, så er faktisk ikke dette noe verre enn å spille fotball. Anonym poster: 94bb4c27fd132098eaf5ee8abec1ddaf Så lengde det er innenfor loven selvsagt. Anonym poster: 94bb4c27fd132098eaf5ee8abec1ddaf
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #44 Skrevet 23. oktober 2012 Så lenge det er barnet som vil det og ikke foreldrene så!!:-) Anonym poster: fd3e122e604db0193cfb938d11cb151d
Jens Skrevet 24. oktober 2012 #45 Skrevet 24. oktober 2012 Takker for tilbakemeldinger. Jeg vil registrere henne på bakgrunn av de tilbakemeldinger vi har fått fra andre vedr hvor fotogen hun er og at det kanskje ville vært en ide å registrere henne i en slik modellbase. Som først nevnt er jeg totalt i mot oppdolling, sminking og reising land og strand rundt for å delta i konkurranser som flere gjør i statene. Det må jeg personlig si at jeg nesten ser på som barnemishandling. Jeg kan ikke se problemet med å registrere henne om noen byråerskulle være interessert i å benytte henne i en reklame for barneklær, leker e.l. Har det ikke noen interesse for henne så spiller det ingen rolle, man blir verken rik eller berømt i Norge for å drive med den type ting, men det er mer for gøy. Og om det viser seg at hun ikke trives med det, så skal hun selvfølgelig ikke fortsette. Jeg viste selv klær for Lindex når jeg var mindre og syntes det var kjempegøy. Hun blir nok over gjennomsnittet opptatt av utseendet sitt, hvis hun får lov til å drive med dette. Vil du virkelig det? 2
Gjest Lena Skrevet 17. november 2012 #46 Skrevet 17. november 2012 jøss så mange negative folk. jeg vært modell selv da jeg var 17 og synes det var kjempeartig. dattra mi allerede hadde en oppdrag og syntes det var gøy. hun er 5, 5 år nu. 90% av jenter på denne alder liker å leke prinsesser og kle seg ut i rosa. la oss stenge dette vei til å være feminin for dem og. aldri hørt noe så mer tullat enn dette. temastarter- vi brukte wannabe sin side. ønsker deg og den fine prinsessa di masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #47 Skrevet 17. november 2012 Hun blir nok over gjennomsnittet opptatt av utseendet sitt, hvis hun får lov til å drive med dette. Vil du virkelig det? Og hva er galt i å være opptatt av utseende sitt? Ingenting. Nå er ikke jeg TS, men jeg kan fint leve med at datteren min blir opptatt av utseendet. Heller det enn det stikk motsatte og mulig medlem i Ottar og fordomsfull som fy. Anonym poster: fddd6c1a11c95b7d571251bd9a88f6b1
ViljaH Skrevet 17. november 2012 #48 Skrevet 17. november 2012 Joda, det er helt greit for meg at småunger er modeller for ellos-kataloger og leker. Men det blir ikke mine unger i hvert fall. Så får andre gjøre som de vil. Blir bare litt provosert av mennesker som tror at deres unger er såå unike og spesielle og fotogene og så videre. (Dette mener jeg på generelt grunnlag.) Du fremstår som jantelovens fremste beskytter. 1
ViljaH Skrevet 17. november 2012 #49 Skrevet 17. november 2012 Jeg kunne godt tenkt meg å se det vakre barnet mitt i HM-katalogen f.eks. Mange sier uoppfordret at han er en pen gutt. De bruker faktisk samme ordet, pen. Men jeg er ikke overbevist om at han ville likt det. Han liker ikke å bytte klær, han liker ikke å posere foran kamera. De bildene vi har tatt hos fotograf har blitt bra, men det krever innsats for å holde på humør og tålmodighet. Så da er han ingen selvskreven kandidat er jeg redd. Så kunne prøvd 1 gang bare for å ha gjort det, men ingen karriere.
Sulosi Skrevet 17. november 2012 #50 Skrevet 17. november 2012 Alle mine barn har vert modeller for et magasin. Den eldste var 9 år da og ble fotografert sammen med en venninde,- de hadde det kjempegøy og skulle bare være seg selv hele tiden mens fotografen fulgte etter. De minste var 4 år, bildene ble fine men for en utfordring det var. De ville ingenting og vi måtte lokke og lure alle mann for å få de til. Jeg hadde aldri orket å gå gjennom en slik dag med de to en gang til. Nå var ikke dette et betalt oppdrag, vi ble bare spurt og takket ja for opplevelsens skyld. Nå i dag blir min eldste bare flau nå hun ser bildene av seg selv,- de dukker fortsatt opp fra tid til annen i aviser ol.
Gjest Annonym Skrevet 29. desember 2012 #52 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har selv vært modell når jeg var liten. Det var jo selvfølgelig kjempe gøy, men det pleide alltid å vare hele dagen. Til en 5 åring kan det nok bli veldig kjedelig å jobbe som en modell. Du må ta mange bilder hele tiden, hun kan nok fort bli litt sliten tenker jeg.
Gjest Kaybee Skrevet 19. mars 2013 #53 Skrevet 19. mars 2013 Freakin unnskyld meg - why the hell do you have to defend whatever you want to do with your daughter to anyone? You don't have to explain anything especially not in a dumb Kvinne forum,. I really can't believe that this thread, given it is old, has so many remarks about your daughter modeling and people telling you that you are a terrible parent for wanting to enroll your daughter in whatever activity. Do what you want to do with your own daughter. People that criticize you for it are just haters and jealous. Freaking jenteloven! Yuck!
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2013 #54 Skrevet 19. mars 2013 Freakin unnskyld meg - why the hell do you have to defend whatever you want to do with your daughter to anyone? You don't have to explain anything especially not in a dumb Kvinne forum,. I really can't believe that this thread, given it is old, has so many remarks about your daughter modeling and people telling you that you are a terrible parent for wanting to enroll your daughter in whatever activity. Do what you want to do with your own daughter. People that criticize you for it are just haters and jealous. Freaking jenteloven! Yuck! JANTEloven - i meant - of course.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #55 Skrevet 30. mars 2020 Håper at de som er så i mot at barn deltar i skuespiller & reklamebransjen, aldri ser i postordrekataloger eller på norsk og utenlandsk TV/film med barn i. Hvorfor skammeliggjøre at folk melder barna på modell eller skuespilleroppdrag? Glemmer man at barn er på TV daglig....? Skal vi legge ned NRK Super og Ellos? Anonymkode: db487...685
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #56 Skrevet 31. mars 2020 Hvorfor i all verden gidder noen å ta opp en 7-8 år gammel tråd? Fikk ikke TS nok svar da den ble startet i 2007? Sikkert korona som gir folk mye ekstra tid. Anonymkode: ac76c...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå