enak Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Et nettsted som lagrer sms og mms trygt utenfor mobilen: http://www.keepitforever.com Hva tenker dere om en slik tjeneste?
DBM Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg har heller ikke bruk for det, men har du smarttelefon så kan du vel ta backup og lagre på minnekortet. Edit: men hvis man mister telefonen så kommer man jo ikke langt. Endret 17. august 2011 av DBM
Henkie Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 (endret) Edit: men hvis man mister telefonen så kommer man jo ikke langt. Nei, DU kommer ikke langt. Jeg derimot... Sorry DBM...jeg kunne bare ikke dy meg :-) Endret 17. august 2011 av Henkie
Perelandra Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Hvis jeg får MMS-bilder eller SMS som jeg vil ta vare på overfører jeg dem bare til PC'en. Har ikke bruk for noen annen form for ekstern lagring. Jeg har blant annen ei venninne som tar flotte naturbilder som jeg liker å ta vare på. Har også tatt vare på noen av de fineste SMS'ene jeg har fått fra kjæresten. 1
DBM Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Nei, DU kommer ikke langt. Jeg derimot... Sorry DBM...jeg kunne bare ikke dy meg :-) Jepp, du har et behov for backup, og er villig til å betale "dyrt" for det
Henkie Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Jepp, du har et behov for backup, og er villig til å betale "dyrt" for det Jepp, som du selv skriver det; "dyrt" - altså ikke dyrt
enak Skrevet 31. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2011 Takk for svar. Men hva om pc med bilder krasjer - eller man har lyst til å samle sms og mms på et hyggelig nettsted og ikke kun oppbevare dem?
Perelandra Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Takk for svar. Men hva om pc med bilder krasjer - eller man har lyst til å samle sms og mms på et hyggelig nettsted og ikke kun oppbevare dem? Tar du ikke Backup fra PC'en din? Jeg trodde det var en selvfølge å ta backup fra PC'en på en ekstern harddisk eller på et annet lagringsmedium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå