ZINA Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Jeg har kjempe lyst på en sånn type micro. Så jeg vil være takknemlig om dere kommer med tips til en bra micro og hvor jeg kan få kjøpt den billig.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Whirlpool har visst det beste, men du må betale for det. Bra er som oftest ikke lik billig. Har du en vanlig steikeovn med varmluft og grill så trenger du ikke disse funksjonene i mikroen.
Henkie Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Jeg har kjempe lyst på en sånn type micro. Så jeg vil være takknemlig om dere kommer med tips til en bra micro og hvor jeg kan få kjøpt den billig. Whirlpool er kongen på dette (stort sett det eneste de kan, men dette KAN de) Tror ikke de har med damp. Da må du over på Siemens, miele, bosch el.l men de er ikke så gode på microfunksjonen og koster mye, mye mer. Hadde sjekket pris hos de store kjedene (Elkjøp, expert, lefdahl)
ZINA Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2011 Takker dere for svar. Jeg har stekeovn med varmluft og grill, men ønsker også å ha de funksjonene i mikroen.Spesielt når jeg får gjester. Tar tid å lage to, tre retter i ovnen. Skal sjekke prisen i butikker, men er fortsatt åpen for flere tips.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Takker dere for svar. Jeg har stekeovn med varmluft og grill, men ønsker også å ha de funksjonene i mikroen.Spesielt når jeg får gjester. Tar tid å lage to, tre retter i ovnen. Skal sjekke prisen i butikker, men er fortsatt åpen for flere tips. SIemens, Bosch, Aeg, Miele og Gaggenau får du til under halve prisen i Danmark. Ikke toll på det. Funker 100% i norge. Dansk mva trekkes av (25%) Norsk mva legges på (25%) Opp i opp mao
ZINA Skrevet 22. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2011 SIemens, Bosch, Aeg, Miele og Gaggenau får du til under halve prisen i Danmark. Ikke toll på det. Funker 100% i norge. Dansk mva trekkes av (25%) Norsk mva legges på (25%) Opp i opp mao Takk for tipset:) Kunne du være så snill og sende meg en pm hvis du har noen nettbutikker i danmark som du vil anbefale. Det hørtes veldig lurt å få noe man har lyst på til en rimelig pris. Her i Norge er det svindyrt. Setter stor pris på om du vil også forklare litt mer om hva ekstra kostnader man må regne med når man handler sånne ting fra utlandet.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Ikke så mye å forklare. Det er ikke toll på slikt til Norge. Du må betale norsk mva (25%) men de trekker av den danske mva (som også er 25%). Dermed går det opp i opp. Alt dette ordner butikken du handler i for deg. Danske kroner er jo litt dyrer enn norske, men det er jo nesten likt nå så der kommer også fint lite tillegg. Mao til slutt og sist kommer nesten ingenting tillegg, bortsett fra evt frakt. Reklamasjonstid i Norge er 5 år. I Danmark 2. Det må du være obs på. Skjer det noe galt innen garantitiden skal imidlertid den norske importøren ta dette, selv om varene er kjøpt i Danmark. To ok steder å handle dette er: Hvidevarebanditten.dk eller 123hvidevarer.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå