ZIBRA Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Øynene mine ser så trøtte å gamle ut. (Jeg er 24 år.) Lurer på om noen har noen tips før å få øyene til å se piggere ut. Hvordan jeg kan sminke meg og lignende. Har prøvd litt forskjellige sminkemåter, men får det ikke helt til. Noen som veit?
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Jeg antar du mener ØYNENE? Det som nok hjelper mest, er nok søvn og i tillegg frisk luft. Ellers skal hvit kajal på våtkanten hjelpe.
ZIBRA Skrevet 25. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2003 sover masse og får masse frisk luft... ska prøve hvit kajal, takk for tips! Ps-er ikke helt norsk så blir litt feil ibland...
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Ellers kan du prøve med øyenskygge i lyse farger, hvis det kler deg. I tillegg er det viktig å fjerne all sminke før du legger deg om kvelden. Det siste er ikke alltid så lett, dessverre...
Sandman Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Ooopsannnn... jeg trodde denne tråden var en opplisting av kjedelige greske øyer...
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 @Sandman: Du skal ikke gjøre narr av utlendinger som kanskje ikke er helt bevandret i norsk ortografi. Hørt om kommunikativ kompetanse? Men la oss ikke ødelegge tråden til Zibra.
Sandman Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 Men la oss ikke ødelegge tråden til Zibra. Helt enig...jeg var nok litt for kjapt ute med min vinkling...beklager Zibra...
Gjest Poirot Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Kjøp en avkjølende og oppstrammende øyegele/øyekrem.
ZIBRA Skrevet 25. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2003 Ooopsannnn... jeg trodde denne tråden var en opplisting av kjedelige greske øyer... OOOPS.. Nå er det endret. Prøver lære meg norsk hvertfall!!
Gjest Étoile Skrevet 25. november 2003 #10 Skrevet 25. november 2003 Øyengele som Poirot foreslår er et godt tips. Hvis du oppbevarer den i kjøleskap kjennes det ekstra deilig og oppfriskende ut når du tar den på. Øyengeleen fra Vichy som selges på apotek er god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå