Gå til innhold

Kick-buksene fra Bik Bok.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde store forventninger til disse buksene etter å ha lest denne artikkelen:

http://www.kk.no/875240/derfor-blir-denne-en-bestselger

Prøvde en i dag, den mørke standar, men var ikke wow-begeistret.

Rumpa så lik ut som i mine andre jeans. Den var for så vidt komfortabel nok, men ikke noe veldig annerledes fra andre.

Hva syns du? Har du prøvd dem, eller kjøpt?

Er litt skuffet, er på stadig jakt etter den perfekte jeans til meg med stor sprettrumpe og smalt liv. Vil framheve rumpa og ha en som ikke er for stor i livet, samtidig som den ikke er vond-stram rundt lårene og rumpa-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk fryktelig lyst på den buksen selv!

Her er det ikke noe bikbok butikk i nærheten, så det er fryktelig synd at de ikke har nettbutikk! Vet du om noen plasser en får kjøpt den på nett? :)

Skrevet

Er litt skuffet, er på stadig jakt etter den perfekte jeans til meg med stor sprettrumpe og smalt liv. Vil framheve rumpa og ha en som ikke er for stor i livet, samtidig som den ikke er vond-stram rundt lårene og rumpa-

Har du prøvd de Curve i.d. buksene fra Levis? Høres ut som de kunne vært noe for deg.

Skrevet

Har du prøvd de Curve i.d. buksene fra Levis? Høres ut som de kunne vært noe for deg.

Nei, aldri prøvd. Tusen takk for tips:D

• 7 måneder senere...
Skrevet

Ble frelst av linken der, kjøpte buksen, og var fornøyd i et par dager. I prøverommet og de påfølgende dagene satt den som et blink, så begynte den å vide seg ut mer og mer. Anbefaler å gå ned en str, samme hvor stygg den blir på deg i prøverommet. Jeg får trøste meg med at jeg fikk den utrolig billig (ord. pris 499 kr, kjøpte min da det var kampanje på alle jeans -50%, i tillegg tok hun bak kassa av ytterligere av -50%, så betalte faktisk bare 125 kr.. Ikke min feil at hun var slurvete?!)

Liker bedre Acne-buksene. Kjøpte min på salg, rundt 900 kr. Mer verdt pengene.. De vides nesten ikke ut i det hele tatt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...