lilja_ Skrevet 16. august 2011 #1 Del Skrevet 16. august 2011 Kjenner at jeg er litt frusrert. Ønsker virkelig å ha en å dele livet med, men det er ikke så lett som man skulle tro. Hvordan få seg kjæreste? Jeg er en oppegående, sporty, velutdannet jente, men har en tendens til å gå på en smell gang på gang når det gjelder gutter. Er det meningen at jeg skal være singel? Noen råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. august 2011 #2 Del Skrevet 17. august 2011 Det første rådet er vel å kutte ut din overbevisning om at alle er tankelesere/synske og vet alt om det i løpet av en setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 17. august 2011 #3 Del Skrevet 17. august 2011 Kan garantere deg at drømmeprinsen dukker opp når du minst venter det. Bare ikke let og grav for mye (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2011 #4 Del Skrevet 17. august 2011 Kjenner at jeg er litt frusrert. Ønsker virkelig å ha en å dele livet med, men det er ikke så lett som man skulle tro. Hvordan få seg kjæreste? Jeg er en oppegående, sporty, velutdannet jente, men har en tendens til å gå på en smell gang på gang når det gjelder gutter. Er det meningen at jeg skal være singel? Noen råd?? Et råd vil være at du ser etter andre typer gutter enn du har gjort tidligere. En mann skal være snill, omtenksom og til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #5 Del Skrevet 17. august 2011 Kan garantere deg at drømmeprinsen dukker opp når du minst venter det. Bare ikke let og grav for mye (: Den innstillingen der kan fort bli litt for passifiserende. Mens man venter og ser om noen dukker opp, så raser livet videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen! Skrevet 17. august 2011 #6 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg tenker på samme måte som deg, TS. Er 19 år gammel gutt, uten noen serriøse forhold bak meg, så slenger meg på denne tråden. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 17. august 2011 #7 Del Skrevet 17. august 2011 Det jeg mener er at om flere ting ikke går så bra vil det alltid være minst en ting som går bra. Snakker av egen erfaring. Min historie er ganske utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 18. august 2011 #8 Del Skrevet 18. august 2011 Det at han dukker opp når du minst venter det er bare en tom frase uten ankring i virkeligheten... Alternativet må jo være å gå og forvente å finne en mann hvert eneste øyeblikk 24/7, og det må jo karakteriseres som en variant av OCD Prøv å aksepter deg selv isteden, og øv på å trives i ditt eget selskap! Det ER mulig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #9 Del Skrevet 18. august 2011 Det jeg mener er at om flere ting ikke går så bra vil det alltid være minst en ting som går bra. Snakker av egen erfaring. Min historie er ganske utrolig. Hvis din historie er så utrolig underbygger jo det påstanden din(ellers ville den jo ikke vært utrolig!!!). Nei, for de alle fleste av oss er det ikke annet å gjøre enn å få den feite ræva våres opp av soafen og hive oss ut i det med alle de løyer og nedverdigelser det måtte medføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en kompis Skrevet 19. august 2011 #10 Del Skrevet 19. august 2011 Visst du gang på gang på gang går på en smell, så tror jeg faktisk det er på tide at du tar en titt i speilet og funderer litt på hvilke typer partnere du havner sammen med. Har hodet ditt akseptert at du skal ende opp med drittsekker...man finner som regel det man fokuserer mest på. Er du redd spøkelser, så har de en tendens til å dukke opp overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. august 2011 #11 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hvis din historie er så utrolig underbygger jo det påstanden din(ellers ville den jo ikke vært utrolig!!!). Nei, for de alle fleste av oss er det ikke annet å gjøre enn å få den feite ræva våres opp av soafen og hive oss ut i det med alle de løyer og nedverdigelser det måtte medføre. Nedverdigelser bør man prøve å unngå. Men ellers er jeg enig med deg. På lik linje med at det ikke vil være så veldig smart å basere økonomien sin på at man skal vinne i Lotto. Endret 19. august 2011 av Steinar40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå