Gå til innhold

Om mannen er bi...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei, hei alle sammen!!!

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde funnet ut at mannen/samboern/kjæresten deres var bifil?

Takk for et nyttig forum! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om mannen din liker analsex med finger, dildo osv og samtidig da fantaserer om å ha sex med samme kjønn...kan man da trekke den konklusjonen at han er bi???

Hva skal til før man kan konkludere med at han er bi?

Hmmmm........ :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' om mannen hadde oppfylt de kriterier som du skriver over, ja da hadde jeg sagt: "You're bi, man!"[/quote']

Men hvordan hadde du reagert om det var din mann??? Hadde du foretatt deg noe, eller ville du bare latt ting være som de var??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min kjæreste var bi hadde det ikke spilt noen rolle for meg. Jeg mener, så lenge han var sammen med meg så var han vel trofast og ville ha meg og selv om han likte begge kjønn var det ikke dermed sagt at han ikke kunne være trofast. Så det hadde ikke spilt noen rolle for meg, jeg hadde ikke reagert på noen måte for jeg hadde ikke følt det var noe å reagere på i det hele tatt.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk jeg ville blitt litt lei meg.

For faren ville vært til stede for at han ble forelsket i noen som jeg overhode ikke kan stille opp mot, i og med at jeg ikke er mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt såret om jeg hadde funnet dette ut. Fordi jeg hadde sett på dette som et tillitsbrudd at han ikke hadde fortalt meg det.

Om han selv fortalte dette til meg ville det blitt en litt annen sak. Hadde han sagt det i startfasen hadde han da gitt meg et valg: om jeg kunne leve med at han var biseksuell. Om han forteller meg det nå, etter over 4 år sammen, da hadde jeg også sett på det som et tillitsbrudd. Hvorfor hadde han ikke fortalt det tidligere? Hvorfor forteller han det nå? Osv, hadde fått mange undringer i hodet mitt.

Og så kommer det an på om dette er noe han selv har slått seg til ro med. Eller om han er fremdeles bak en liten skapdør.

For å konkludere med at han er bi måtte jeg hatt en klar uttalelse fra hans munn. Mine synsinger er ikke nok.

At en fantaserer om sex med en av samme kjønn, vil ha dildo i rompen. Det kan bety at en er bi, men ikke nødvendigvis.

Ingen fasitsvar jeg kunne komme med nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelskelse har med personlighet å gjøre, ikke kjønn. Hvis din partner forelsker seg i en annen person, uavhengig av kjønnet på denne, er det lite man kan gjøre hvis vedkommende vil ut av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags støtte ville en ønsket seg hvis en selv ble forelsket i en av samme kjønn?

Så lenge partneren er trofast er det vel ett fett om h*n forelsker seg i kvinner eller menn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forelskelse har med personlighet å gjøre' date=' ikke kjønn. Hvis din partner forelsker seg i en annen person, uavhengig av kjønnet på denne, er det lite man kan gjøre hvis vedkommende vil ut av forholdet.[/quote']

Helt klart. Jeg ville allikevel følt meg mer urolig ved at han ville gå å forelske seg i en mann, for jeg kan ikke tilby det en mann kan tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan være bifil eller biseksuell. Er mannen biseksuell åpner jo det for spennende muligheter i sengehalmen. Forutsatt av at man liker trekanter/flerkanter da. Jeg hadde spretta champisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Min mann er bifil. Han fortalte meg det på andre daten vår. Han ville være ærlig å si det med en gang slik at jeg fikk muliheten til å gjøre meg opp en mening om det før ting utviklet seg mer med oss. Jeg er hundre prosent hetero og hadde aldri før tenkt på at jeg skulle havne i en situasjon som denne....Men det at han før har hatt forhold til andre menn betyr jo ikke at han kommer til å plutselig forlate meg for en..eller ikke føle seg tilfredstillt av meg. Han sier selv at han føler seg veldig hetero når han er sammen med meg og at det ikke er noe han savner.Litt vanskelig å forstå kansje for oss heterofile. Men jeg tror det er like tilfeldig for en bifil om han/henne ender opp i et heteroseksuelt forhold eller et homofilt. Man forelsker seg i et menneske pga av personen uavhengig av kjønn. Han er verdens beste mann, vi giftet oss i sommer og jeg kunne ikke vert lykkleligere! Bi eller hetero like snill og glad i meg! :) Månestråle :) Fordommer hjelper ingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan være bifil eller biseksuell. Er mannen biseksuell åpner jo det for spennende muligheter i sengehalmen. Forutsatt av at man liker trekanter/flerkanter da. Jeg hadde spretta champisen!

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Tror det er vanskelig å tenke seg inn i en slik situasjon, og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg hadde reagert.

kanskje ikke så frisinnet som jeg hadde trodd :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan være bifil eller biseksuell. Er mannen biseksuell...

Hva er forskjellen på Bifil og Biseksuell???

Dumme meg trodde det var det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...