AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hvilke studier kan man ta nettbasert, som man faktisk kan få en ordentlig utdanning/tittel på? Og evt. hvor? Er det noe som ikke er så dyrt som Atlantis, NKI, NKS, osv.? Jeg er syk, og sliter mye med svimmelhet og øresus, men det er ingenting i veien for lærelysten, og jeg ønsker gjerne en ordentlig utdanning, men fant ifjor ut at utdanning på skole ble for krevende når svimmelhetsanfallene kom. Jeg er under utredning, og forhåpentligvis vil jeg bli bra igjen etter muligens en operasjon senere, men dette er noe frem i tid. Jeg vil ikke sitte på latsiden i mellomtiden. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hei. Du kan se på www.nks.no der har de flere gode studier. feks bachelor i pedagogikk, økonomi og mye mer.. anbefaler ikke atlantis.. og det er nesten samma pris på alle nettskoler ja.. du kan søke om støtte fra lånekassen. Men nks arbeider med andre høgskoler så du får vitnemålet rett fra hio feks, det skal heller ikke stå at du har vært nettstudent;)
Chimay Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Flere høgskoler har nettstudier, ofte må man bare lete litt for å finne dem. De kan ligge under nettstudier eller etter/videreutdanning på høgskolens/universitets hjemmesider. Selv har jeg studert via NTNU og høgskolen i Volda på nettstudier. Sistnevnte har svært godt utvalg og det kostet lite/ingenting avhenigig av studie. Ellers har også Høgskolen i Nord-Trøndelag og Høgskolen i Oslo og Akershus nettstudier. Hva er du interessert i å studere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå