Maiki Skrevet 29. august 2011 #21 Skrevet 29. august 2011 Jeg fikk mine (våre) ringer i posten akkurat i dag! Gleder meg VELDIG til at vi endelig kan få sette dem på oss i kveld! Det er kanskje ikke typiske forlovelsesringer dette heller, men de passer veldig fint til oss jeg fikk ring i hvitt gull med røde granater og han fikk sølvring med inskripsjon.
Rødtoppen86 Skrevet 31. oktober 2011 #24 Skrevet 31. oktober 2011 Så mange fine ringer det var her Jeg fikk en frierring som det så fint heter. Jeg liker litt spesielle ring, så jeg fikk en spesiell ring som var perfekt for meg. Gifteringen min er en gullring med hjerte av diamanter, så den er litt mer vanlig, men jeg elsker den. Ikke le av fingrene mine :D Tynne og små med krokete ledd...
Kite Skrevet 1. november 2011 #25 Skrevet 1. november 2011 Wow, dere har nydlige ringer hele gjengen! Her er forlovelsesringen min! LINK.
Maiki Skrevet 1. november 2011 #26 Skrevet 1. november 2011 Wow, dere har nydlige ringer hele gjengen! Her er forlovelsesringen min! LINK. Den der var helt nydelig!
Gjest Bell Skrevet 2. november 2011 #27 Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 12. juli 2012 av Bell
muesli Skrevet 3. november 2011 #28 Skrevet 3. november 2011 (endret) Her er det bare eg som har ring. Me kjøpte ikkje ring, men brukte ein eg fekk av mor mi når eg var mindre. Denne, bare i sølv: Endret 3. november 2011 av muesli
Silverstar Skrevet 5. november 2011 #29 Skrevet 5. november 2011 (endret) Da har jeg fått min, og jeg ELSKER den<3 Har mye penere bilder, men dette var det eneste jeg fant som ikke gikk over maksgrensen til det jeg fikk lov å laste opp:/ Endret 5. november 2011 av Silverstar 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå