Gå til innhold

Forlovelsesringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er følger så med på alle trådene om forlovelsesringer, og jeg er så nyskjerrig på åssen ringene ser ut, så jeg tenkte at man kunne dele bilder her for å vise andre, få ros og kanskje gi andre inspirasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe bilde selv, men det er denne jeg har (dobbel alliansering) .jpg]link

Skrevet (endret)

Her er min:

eae08278.jpg

Endret av Wesla
Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi valgte helt vanlige gull ringer fra evig din. Ingen av oss er noe særlig glad i glitter og stas, enkelt var det som ble best for oss:)

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Dette er min=) ikke en typisk forlovelsesring, men det passer meg perfekt. (håper bare linken funker)

262413_10150750332470078_677770077_20458782_5846541_n.jpg

Skrevet

Her er min:

eae08278.jpg

Dette er min=) ikke en typisk forlovelsesring, men det passer meg perfekt. (håper bare linken funker)

262413_10150750332470078_677770077_20458782_5846541_n.jpg

Fantastisk fine begge to og helt min smak selv om de er ganske forskjellige..

Kan jeg spørre hvor de er kjøpt? :)

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Fantastisk fine begge to og helt min smak selv om de er ganske forskjellige..

Kan jeg spørre hvor de er kjøpt? :)

absolutt, og takk skal du ha=) Min er kjøpt på seventyseven diamonds (77diamonds.com) og er av platinum. Nå vet jeg bare det samboeren min har fortalt meg om den da, men selv med tollen så sparer du inn utrolig mye på å kjøpe der. Min har nemlig blitt taksert her i norge til nesten tredoble prisen av hva min kjære gav for den. Er dessuten veldig mange fine ringer der, og man setter sammen alt selv, fra type metall til hvilken diamant du vi ha og hvilken form. Super service og ifølge sambo=)

Skrevet

TS her

Jeg har da enda ikke bestemt meg for hvilken ring jeg vil ha, men her er et bilde av drømmeringen:

post-37809-0-94314300-1313835854_thumb.j

Skrevet (endret)

Så fine ringer :)

Endret av Blåbærkjole
Skrevet

Her er våre :)

Vi har også disse :)

• Liker 1
Skrevet

Dette er ringen min :) Elsker den!

post-42781-0-52659200-1314175020_thumb.j

Skrevet

Dette er ringen min :) Elsker den!

Hei, den var pen:)

Har du fått noen negative kommentarer ang størrelse? Jeg har lyst på noe slikt, men føler at nordmenn er i mot slike forlovelsesringer;/

Skrevet

Hei, den var pen:)

Har du fått noen negative kommentarer ang størrelse? Jeg har lyst på noe slikt, men føler at nordmenn er i mot slike forlovelsesringer;/

nei har bare fått positive tilbakemeldinger på den :) Den er jo stor, men den er akkurat slik jeg ønsket meg og da er det ikke så viktig hva alle andre syntes egentlig. Men har som sagt ikke hørt noe negativt, bare masse misunnelse :)

Skrevet

Hva synes dere om denne størrelsen? ikke ringen altså, bare størrelsen.

Skrevet

Her er våre :)

De var fine..! Sånne vil jeg også ha når jeg en gang skal gifte meg :)

Skrevet

-la ved vedlegg da jeg ikke fikk til å poste bildet direkte

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

En venninne av meg har en ring som ligner veldig på denne: link

Endret av henriett3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...