-Englefjes- Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg er på leting etter en lys/hudfarget, matt baseskygge. Jeg er ganske lys i huden, og har nøytral hudtone. Som foundtation passer f.eks Glo Minerals Natural Light og EDM Light Neutral (bortsett fra om sommeren). I tillegg har jeg en tendens til å være litt rødlig på øyelokkene. Jeg synes rett og slett det er vanskelig å finne riktig farge. Som eksempel har jeg disse MAC-skyggene liggende som nesten passer, men ikke helt: Brule - for grålig i tonen Blanc type - for lys Bisque - for rosa Noen som har forslag til skygge/skygger som kunne passe? Jeg begynner rett og slett og gå meg vill i jungelen. Endret 16. august 2011 av -Englefjes-
Cathrine88 Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Har du prøvd Orb, også fra MAC? Blanc type matcher meg perfekt, Orb blir akkurat litt for mørk og for ferskentonet, så den er kanskje verd å prøve.
Quirky Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 (endret) Slettet Endret 18. august 2011 av Quirky
Eske Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Jeg skal også gå til innkjøp av Orb, da jeg fikk den anbefalt som pudderversjonen av Painterly Paint Pot :-) Synes også Brulé blir for grå, men den fungerer til nød..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå