AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hei! Jeg finner ikke ut hvordan hudtype jeg har. Har vært hos hudpleier som sa jeg hadde veldig tørr hud. Men på den tiden brukte jeg clerasil. Syns ikke huden min er noe særlig tørr selv, bare på vinter + litt på hake. Har også endel kviser i pannen og på haken. Men blir aldri spessielt stram i maska etter en dusj. Blir kanskje litt -og da mener jeg litt blank i ansiktet av og til (kanskje- usikker). Vil heller ikke kalle huden min normal da den ikke er noe spessielt skinnende blank og fin. Den er uren, det er den (tror jeg / kvisete osv((fikk anbefalt noen produkter fra hudpleier som var for uren og fet hud)).) Har ikke sykt synlige porer. Var hos en apotekdame engang som jeg tror/ mener og huske. Sa jeg hadde kombinasjonshud, men ga meg likevel en krem for tørr hud. Har vært på HC sin blogg og føler ikke huden min stemmer med noe.. Så noen som vil tippe på hvordan hudtype jeg har?
Jade Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Du kan jo gå til en annen hudpleier? Det er mange som tilbyr gratis hudanalyse uten forpliktelser til kjøp. Så vidt jeg har fått med meg (er ikke ekspert), så har tørr hud små porer, og fet hud store porer.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Takk for svar : ) hmm, ja bor ikke i en en stor by. Så er nok bare en hudpleiesalong her i nærheten..
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Så noen som vil tippe på hvordan hudtype jeg har? Hvilken, tippe på hvilken hudtype
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå