Gjest Hovedinnlegger Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Jeg nærmer meg nå 30 år og har i løpet av disse årene sjeldent fått orgasme. Det har hendt enkelte ganger under samleie, men da mest på slump. For en del år siden prøvde jeg en sånn liten mini-vibrator, men den var ubehagelig og det var ingen vits i å bruke den. Den funket bare ikke. Lenge trodde jeg dette var standarden for sexleketøy og så derfor ikke poenget med å bruke mer penger på sånt. Jeg har hatt mye sex i årenes løp, men har svært sjeldent "lekt" med meg selv alene. Det har rett og slett være k-j-e-d-e-l-i-g, for det er jo så mye gøyere å gjøre det sammen med partneren. Pluss at det aldri når toppen på den måten, uansett. Well.. Her om dagen stakk jeg innom kondomeriet for å kjøpe nye kondomer. På nabohyllen sto det linet opp en haug med nye leketøy (vibrerende greier) og øynene mine ble værende ved en liten sak som i grunnen ikke ser ut som et sexleketøy i det hele tatt. Mer som en massasjedings. "Orgasmegaranti" - lyste det mot meg, med store bokstaver og rosa skrift. Den var ganske dyr, rundt 1000 kr, men nysgjerrigheten min var vekket. Søren heller, tenkte jeg, når jeg har spart så mange penger på sånt i alle disse årene, så kan jeg vel unne meg en nå. Mannen var helt enig i at det var greit å bruke penger på en sånn en, så jeg gledet meg til å teste den sammen med han. Dessverre virket ikke den første på grunn av fabrikkfeil, så det ble ikke noe av at vi prøvde den sammen den kvelden. En uke senere fikk jeg byttet den i en ny og deretter ble den liggende på nattbordet i en uke til. Idag hadde jeg barnefri og fikk lyst til å teste ut leketøyet i rolige omgivelser. Når jeg var helt alene følte jeg ikke noe press, ingen forventinger (mest av alt fra meg selv) og ble heller ikke forstyrret av at tankene dreide om andre ting, som hans nytelse, f.eks. For å gjøre en lang historie kort(!), så klarte jeg, med en del prøving og feiling, å oppnå orgasme to ganger. Den første gangen "caught me by surprise" og når jeg prøvde igjen klarte jeg søren meg å tisse på meg (glad jeg var alene da). Den andre gangen gikk det bedre og jeg kom etter en laaang stund med rolig stimulering, mens jeg lette etter metoder og steder/punkter som føltes riktig. Øvde meg, rett og slett. Gjett om jeg gledet meg til å fortelle det til min mann idag! Siden jeg nå fikk prøve meg litt alene først (jeg trengte det) og ser at det faktisk er mulig å få til, så gledet jeg meg vilt til å krype under dynen sammen med mannen ikveld og se om vi får det til igjen, sammen. Denne gangen uten å "stresse". Nå vet jeg jo at det fungerer og er ikke lenger så redd for å "feile". Blir mindre anspent da. Pluss at det helt sikkert blir en stor bonus å ha sex samtidig, dette er jo bare en klitorisstimulator! Følgende situasjon oppsto: Jeg: "Btw.. to "Big O's" idag." *smile forsiktig og litt småsjenert* Han: "What? Hva sa du nå?" Jeg: *Klarer ikke å skjule et fornøyd smil* Han: "Kødder du?" Jeg: "Nope!" Han: "Jaha.. vel.." Jeg: "Hva?" Han: "That kind of ruined the point.." Jeg: "Ehh... hva mener du?" Han: "Det jeg sier." Jeg: *???* Dette er nå 4,5 timer siden og han har vært mutt, gretten og kun pratet til meg om ungene, middag og legging siden. Jeg spurte i sted om han hadde fått tenkt seg litt om nå. Det svarte han nei til. Litt sånn.. Hva er det å tenke over? Jeg spurte om han ville høre hva jeg synes om reaksjonen hans og han nikket. Jeg sa at jeg synes det var en umoden reaksjon og han svarte med et "javel". Meg om det, liksom. Nå spurte jeg igjen om vi kunne prate om det, men da skulle han gå seg en tur alene. Vi kunne heller prate om det senere. Hva pokker er det som går av mannen?? Han som er så moden og reflektert og grei å forstå seg på til vanlig? Nå klarte jeg ENDELIG å få en "kontrollert" orgasme, etter snart tredve år (ikke bokstavelig da), og så klarer han pinadø å fullstendig ødelegge det for meg. Hvorfor kan han ikke glede seg med meg?? Han får jo orgasmer stadig vekk og sier at han skulle ønske jeg kunne oppleve hvordan det føles. Hvordan i alle dager skal dette bli fremover, nå som jeg tydeligvis har gjort noe grusomt og forferdelig og "skitnet" meg til på denne måten? For det føles sånn nå, det som var så fint tidligere idag. Skittent.. :cry: Pokker, pokker, pokker!!
Gjest Regza Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Han ville jo oppleve den første orgasmen din på lenge -sammen- med deg. Men det tok du ifra han er vel det han tenker. 1
lunem Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Mulig han er litt sjalu eller snurt fordi det ikke var han som fikk deg til å få orgasme? Synest uansett det er urettferdig av han å ikke glede seg på dine vegne, da dette er en ting som har vært et problem.. Om han har fått roet seg når han er tilbake, kan du kanskje prøve å snakke med han igjen. Fortell akkurat hva du føler og, at du trodde han ville bli glad for at du klarte å få orgasme. Lykke til 4
Gjest Leonidene Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 (endret) Han er nok bare furten fordi han ikkje har klart å gi deg orgasme før, mens eit lite leiketøy har gitt deg to på samme dag. Vil tro det går over når han får tenkt seg om litt. Hvis ikkje må dere ta ein liten prat, si hva du føler om det og reaksjonen hans. Endret 16. august 2011 av Leonidene 1
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Han ville jo oppleve den første orgasmen din på lenge -sammen- med deg. Men det tok du ifra han er vel det han tenker. Jeg ville sannsynligvis aldri fått det til nå om jeg ikke var alene. På grunn av tidligere "orgasmejag" har jeg vært fullstendig anspent og forknytt bare ordet ble nevnt. Eller tanken ble tenkt. Hvor glad jeg enn er i mannen min, så ble jeg anspent og fikk nesten angst ved tanken på å skulle bruke en "orgasmegaranti" sammen med han. Hadde jeg ikke fått det til da, så ville jeg følt meg fullstendig unormal etterpå.. Men uansett var jo dette bare en liten "vekker", og ikke en dyp, langvarig orgasme. Det føltes ikke på langt nær like godt som orgasmene jeg tidligere har fått under samleie. De har jeg bare fått sammen med min mann og det var mine første orgasmer noensinne.
Gjest haiens Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Min gjetning er at han føler seg mislykket. Han får det nesten aldri til - og når du da sier at du har fått det til hele to ganger tar han det personlig - istedetfor å tenke at dette er et stort skritt fremover for dere begge. At det blir en helt feil reaksjon er det jo ingen tvil om - dette gagner jo også ham(jo bede du har det, jo mer vil du - og det må nødvendigvis begynne med at du utforsket på egenhånd det du ikke har gjort før). Men, hans stolthet er tydeligvis noe som ikke er så lett å komme forbi for ham. Det må han rett og slett bare jobbe med. Jeg hadde det forøvrig på samme måte, noe vanskeligheter med å oppnå orgasme rett og slett fordi jeg ikke hadde prøvd nok på egenhånd - og det skapte litt spenning jeg ikke var helt klar over. Det at jeg prioriterte dette har jo hatt veldig bra resultater for oss begge på sikt, mildt sagt. Det var bra før - men nå......ikke til å sammenlikne. Dere kommer aldri dit hvis han reagerer med å bli sur og føle seg mindreverdig. 2
Gjest Per Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Så bra at du fikk orgasme!!! Jeg hadde rett og slett blitt stolt om fruen hadde gjort dette eller turt å gå inn på kondomeriet Hvordan type kjøpte dere?
Stefan Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Typen din var med på å velge ut dette leketøyet, slik jeg har forstått det. Ettersom det sto orgasmegaranti, kan det ikke være dette som kom som en overraskelse på ham. Da vil jeg heller tro at det er det at han ikke ble inkludert. Du kommer strålende fornøyd til ham og skryter av dine to orgasmer. Orgasmer som han sjeldent klarer å "gi deg". Som du sier i åpningen av innlegget, har du alltid synes det er kjedelig alene, og mye mer morsomt sammen med partner, noe du også sikkert har fortalt ham før. Han trenger vel litt tid til å få fordøye det. Stort sett har slike ting med hvordan det blir presentert på. Jeg hadde en eks som hadde problemer med å komme, og hun kjøpte en vibrator, prøvde den, og kom jublende inn til meg og sa "Den får meg til å komme SÅ fort!". Jeg støttet henne selvsagt, og synes det var spennende, men jeg dro også for å kjøpe meg en sjømannsbrud, og sørget for å fortelle henne hvor fort den fikk meg til å komme. Hun var grinete en uke etterpå. Det viser jo hvor kort vi har kommet med likestilling når det gjelder sexleketøy. Menn skal tåle alt, mens det er andre regler for kvinner. 4
Gjest Bjørn82 Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Typen din var med på å velge ut dette leketøyet, slik jeg har forstått det. Ettersom det sto orgasmegaranti, kan det ikke være dette som kom som en overraskelse på ham. Da vil jeg heller tro at det er det at han ikke ble inkludert. Du kommer strålende fornøyd til ham og skryter av dine to orgasmer. Orgasmer som han sjeldent klarer å "gi deg". Som du sier i åpningen av innlegget, har du alltid synes det er kjedelig alene, og mye mer morsomt sammen med partner, noe du også sikkert har fortalt ham før. Han trenger vel litt tid til å få fordøye det. Stort sett har slike ting med hvordan det blir presentert på. Jeg hadde en eks som hadde problemer med å komme, og hun kjøpte en vibrator, prøvde den, og kom jublende inn til meg og sa "Den får meg til å komme SÅ fort!". Jeg støttet henne selvsagt, og synes det var spennende, men jeg dro også for å kjøpe meg en sjømannsbrud, og sørget for å fortelle henne hvor fort den fikk meg til å komme. Hun var grinete en uke etterpå. Det viser jo hvor kort vi har kommet med likestilling når det gjelder sexleketøy. Menn skal tåle alt, mens det er andre regler for kvinner. hahahaha.. det var jo et genialt motangrep.. Jaja.. Noen reagerer sånn og andre bryr seg ikke.. TS: Jeg kan forstå din mann til en viss grad. Han kan føle seg forbigått av en liten batteridrevet vibrator som du alene kom med to ganger etter hver andre uten at han fikk dele den gleden med deg.. Jeg kan skjønne at han føler seg litt "snytt" Samtidig så kan jeg jo skjønne deg som sliter med å komme reagere sprudlende på at dingsen funket... Er vel forståelig?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Det viser jo hvor kort vi har kommet med likestilling når det gjelder sexleketøy. Menn skal tåle alt, mens det er andre regler for kvinner. Hæ? Det gjør det jo absolutt ikke. Det viser kun at eksen din var sånn. At eksen din var sånn, betyr ikke at alle kvinner er det. Snakk om å generalisere. 5
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 17. august 2011 #11 Skrevet 17. august 2011 Typen din var med på å velge ut dette leketøyet, slik jeg har forstått det. Ettersom det sto orgasmegaranti, kan det ikke være dette som kom som en overraskelse på ham. Da vil jeg heller tro at det er det at han ikke ble inkludert. Du kommer strålende fornøyd til ham og skryter av dine to orgasmer. Orgasmer som han sjeldent klarer å "gi deg". Som du sier i åpningen av innlegget, har du alltid synes det er kjedelig alene, og mye mer morsomt sammen med partner, noe du også sikkert har fortalt ham før. Han trenger vel litt tid til å få fordøye det. Stort sett har slike ting med hvordan det blir presentert på. Jeg hadde en eks som hadde problemer med å komme, og hun kjøpte en vibrator, prøvde den, og kom jublende inn til meg og sa "Den får meg til å komme SÅ fort!". Jeg støttet henne selvsagt, og synes det var spennende, men jeg dro også for å kjøpe meg en sjømannsbrud, og sørget for å fortelle henne hvor fort den fikk meg til å komme. Hun var grinete en uke etterpå. Det viser jo hvor kort vi har kommet med likestilling når det gjelder sexleketøy. Menn skal tåle alt, mens det er andre regler for kvinner. Nei, det stemmer ikke. Jeg tok initiativ til å kjøpe den selv og valgte den også ut når jeg var alene i butikken. Poenget med hele greien var for meg å finne ut av om jeg i det hele tatt kunne få orgasme og i så fall hvordan. Jeg trengte også å komme over den mentale sperren som har ligget der i åresvis. Vi hadde ingen avtale om at den skulle brukes "sammen", men jeg forstår jo nå at han så for seg nettopp det. Planen var jo også å bruke den sammen med han, men så ble det som det ble - og for meg var det riktig. Han har nok i det skjulte følt seg ansvarlig for at jeg sjelden "når toppen", noe jeg ser nå i ettertid, men har aldri vært i mine tanker og det kom derfor som et sjokk for meg at han følte det sånn. Naivt, kanskje, men i mine øyne kan ikke han stå ansvarlig for, eller styre, den mentale biten hos meg. Orgasmer er jo i aller høyeste grad også en mental greie, eller? I mine øyne er det derfor jeg som må ta ansvar for min egen orgasme, selv om det selvfølgelig er kjekt å få det til sammen. Sånn sett har du rett i dette med likestilling og at menn skal "tåle alt". Jeg synes fokuset er for stort på at det er mannens oppgave å tilfredsstille dama si, mens dama bare skal "ligge der og ta imot". Fallhøyden blir jo desto større hvis HUN ikke får det til da. Hvis hun ikke kan fortelle hva hun liker og hvordan mannen skal gjøre det, så er det jo hun som ikke gjør det riktig. Hvis mannen av fysiske eller psykiske grunner sliter med å komme, eller å få ereksjon, så er det da ikke damas hele og fulle ansvar og at hun dermed har feilet. Nei, da er det mannen det er "noe galt" med, i samfunnets øyne. Nå ser jeg jo at jeg har trampet på mannens følelser ved å ta ansvar å gjøre det jeg selv følte var riktig, og det er jeg lei meg for. Jeg får håpe vi klarer å komme over dette og heller se på det som en positiv fremgang. 3
Stefan Skrevet 17. august 2011 #12 Skrevet 17. august 2011 Hæ? Det gjør det jo absolutt ikke. Det viser kun at eksen din var sånn. At eksen din var sånn, betyr ikke at alle kvinner er det. Snakk om å generalisere. Det er jo ikke som jeg var i en båt helt alene på havet og snakker kun ut i fra min egen erfaring der ute. Det er mange menn som møter motstand når de beveger seg inn på leketøy. Mannfolk som handler leketøy blir ofte sett på som perverse, mens kvinner blir sett på som seksuelt frigjorte. 1
Stefan Skrevet 17. august 2011 #13 Skrevet 17. august 2011 Nei, det stemmer ikke. Jeg tok initiativ til å kjøpe den selv og valgte den også ut når jeg var alene i butikken. Poenget med hele greien var for meg å finne ut av om jeg i det hele tatt kunne få orgasme og i så fall hvordan. Jeg trengte også å komme over den mentale sperren som har ligget der i åresvis. Vi hadde ingen avtale om at den skulle brukes "sammen", men jeg forstår jo nå at han så for seg nettopp det. Planen var jo også å bruke den sammen med han, men så ble det som det ble - og for meg var det riktig. Han har nok i det skjulte følt seg ansvarlig for at jeg sjelden "når toppen", noe jeg ser nå i ettertid, men har aldri vært i mine tanker og det kom derfor som et sjokk for meg at han følte det sånn. Naivt, kanskje, men i mine øyne kan ikke han stå ansvarlig for, eller styre, den mentale biten hos meg. Orgasmer er jo i aller høyeste grad også en mental greie, eller? I mine øyne er det derfor jeg som må ta ansvar for min egen orgasme, selv om det selvfølgelig er kjekt å få det til sammen. Sånn sett har du rett i dette med likestilling og at menn skal "tåle alt". Jeg synes fokuset er for stort på at det er mannens oppgave å tilfredsstille dama si, mens dama bare skal "ligge der og ta imot". Fallhøyden blir jo desto større hvis HUN ikke får det til da. Hvis hun ikke kan fortelle hva hun liker og hvordan mannen skal gjøre det, så er det jo hun som ikke gjør det riktig. Hvis mannen av fysiske eller psykiske grunner sliter med å komme, eller å få ereksjon, så er det da ikke damas hele og fulle ansvar og at hun dermed har feilet. Nei, da er det mannen det er "noe galt" med, i samfunnets øyne. Nå ser jeg jo at jeg har trampet på mannens følelser ved å ta ansvar å gjøre det jeg selv følte var riktig, og det er jeg lei meg for. Jeg får håpe vi klarer å komme over dette og heller se på det som en positiv fremgang. Det vil nok ordne seg, bare dere får tatt en god prat. Bare fortell det du skrev i posten over, så får han nok en bedre forståelse. Så kan dere begynne i det små å leke sammen med dette leketøyet. Da føler han seg inkludert og "medskyldig" til dine orgasmer. Dessuten er det utrolig deilig å se sin kjære komme...
monkey Skrevet 17. august 2011 #14 Skrevet 17. august 2011 du klarte å få orgasme uten hans hjelp, og DOBBELT. så klart han er sur, kanskje mest ydmyket.
Gjest HunterLady Skrevet 17. august 2011 #15 Skrevet 17. august 2011 du klarte å få orgasme uten hans hjelp, og DOBBELT. så klart han er sur, kanskje mest ydmyket. Cry me a river!
Gjest "gjest" Skrevet 17. august 2011 #16 Skrevet 17. august 2011 Kanskje vurdere å dumpe den her mannen?
Gjest HunterLady Skrevet 17. august 2011 #17 Skrevet 17. august 2011 Kanskje vurdere å dumpe den her mannen? Samme sier jeg. Jeg kan forstå at han ble littegranne snurt, men alvorlig talt. Dette er jo en glede som bør feires! Hva hadde han sagt om han aldri fikk orgasme?
edderkoppdame Skrevet 17. august 2011 #18 Skrevet 17. august 2011 JEg forstår dere begge to. Synes at du har rett til å teste ut leketøyet og din seksualitet på egen hånd som de fleste andre inkludert din mann har gjort. Samtidig skjønner jeg at det er litt sårt for ham at han ikke fikk delta. Dersom du snur på situasjonen og han hadde liknende problemer som han løste selv med et leketøy og lyktes så til de grader, ville du ikke ha reagert litt selv og kanskje blitt litt sint eller sår? 1
Gjest "gjest" Skrevet 17. august 2011 #19 Skrevet 17. august 2011 Samme sier jeg. Jeg kan forstå at han ble littegranne snurt, men alvorlig talt. Dette er jo en glede som bør feires! Hva hadde han sagt om han aldri fikk orgasme? Han hadde ikke gadd mye sex da, tror jeg.
Gjest Thefainter Skrevet 17. august 2011 #20 Skrevet 17. august 2011 (endret) Han virker som en utrolig umoden mann. Hadde jeg vært i hans situasjon så hadde jeg vært stolt av dama! Edit: og glad på hennes vegne. Sånne ting må feires Endret 17. august 2011 av Thefainter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå