Gjest Bertine Skrevet 26. november 2003 #21 Skrevet 26. november 2003 Måne Skrevet: Ons Nov 26, 2003 19:43 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Så flott at dere har bestemt dere for å ha dessert! Godt valg! Det hørtes digg ut, Bertine! å ja, det er dødsgodt!!! :D hva skal du ha til dessert måne?
Måne Skrevet 26. november 2003 #22 Skrevet 26. november 2003 Jeg vet ikke enda, bertine Vi har ikke snakket med kokken enda, men det er jo ikke før i september da...god tid.. MEN en ting er sikkert: Det blir dessert - en go en....
Snurre Skrevet 26. november 2003 #23 Skrevet 26. november 2003 Synes heller ikke at du skal droppe desserten, men siden det er budsjettet det kommer an på skal jeg gi deg et god forslag (syns jeg iallefall). Hvis du går inn på denne linken, deretter under desserter: http://www.favoritkonditori.no/ Hva med å kjøpe en slik til hver gjest, de er delikate før øye og virkelig oppfriskene, og best av alt.... BILLIGE. Det kommer på 600 kroner tilsammen for alle. Sikkert noen konditorer der hvor du bor som kan tilby det samme som på linken eller noe lignende. Dere skal jo feire at dere gifter dere, ikke unnlat dere goder som dere sikkert fortjener og som er med på å lage rammen rundt dagen mere perfekt.
Engel Skrevet 27. november 2003 Forfatter #24 Skrevet 27. november 2003 Hvor mange ganger må jeg skrive at det ikke er pga prisen vi vurderte å droppe desserten??? Men heller det at det kan bli litt mye søtt på kort tid. De dessertkakene så gode ut, Snurre, det kan godt hende vi velger noe sånt til dessert.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #25 Skrevet 27. november 2003 ville mye heller droppet forretten!
Pusekatt Skrevet 27. november 2003 #26 Skrevet 27. november 2003 Synes det er greit å droppe dessert jeg. Ha heller en eske After Eight sammen med kaffen. Blir mer enn nok søtt til kakene uansett.
Snurre Skrevet 27. november 2003 #27 Skrevet 27. november 2003 Hvor mange ganger må jeg skrive at det ikke er pga prisen vi vurderte å droppe desserten??? Men heller det at det kan bli litt mye søtt på kort tid. De dessertkakene så gode ut, Snurre, det kan godt hende vi velger noe sånt til dessert. Sorry
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 28. november 2003 #28 Skrevet 28. november 2003 Greit det Snurre! Er litt overfølsom jeg, føler nemlig til tider at vi blir stemplet som gniere fordi vi velger å ha et lite, enkelt bryllup, og det er ikke så hyggelig. :evil: Men det har ikke vært så ille her inne, så litt slemt å la det gå ut over dere snille sjeler her inne. Sorry! :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå