Betty2 Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Da har jeg gått til innkjøp av betakaroten. skal ril egypt om 6 uker, og tenkte jeg skulle prøve disse kappslene, ikke bare pga brun fargen, men jeg hører folk sier mann ikke blir like lett solbrent når mann bruker disse. (jeg har lys hud, blir mest rød, og blir FORT solbrent, MYE solbrent, selv ved sunblock og hyppig smøring ab solfaktor 30-50) mitt spørsmål til dere. har dere prøvd Betakaroten? hva synes dere om dem? ble dere mindre solbrent når dere gikk på dem? og hva med brun fargen?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 ENDA en betakaroten-tråd!? Det er sikkert nummer 2000 på 4 mnd ........... 1
Betty2 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2011 ENDA en betakaroten-tråd!? Det er sikkert nummer 2000 på 4 mnd ........... også da? jeg gidder da ikke å lese alle tråder her inne, og søkemotoren funker jo ikke. så da spør jeg heller. men ønsker helst svar av seriøse folk som ikke kommer med usakelige kommentarer. men her ser vi prakt eksempelet på hvorfor AB muligheten burde vært fjernet fra forumet. dere kommer bare med usakeige kommentarer..... du hadde aldrig turt å svare slikt med ditt eget nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå