AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hei! Hadde en spørsmål angående hvordan facebook viser hvor mange venner du har. Jeg går inn på profilen til en venn av meg...og der viser det athun er venn med 6 stykker. Men når jeg trykker videre på vennelisten for å se hvem der er, kommer det opp 5 personer. Er det noen som har peiling på dette????
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 fordi du er den 6. ?? Nei! Men jeg syntest det var rart pga. før når jeg gikk inn til siden hennes så kunne jeg se alle de 6 personene. Mens nå står det opplyst 6 personer bare på profilen hennes.
Knitcat Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Da er det jo sikkert en av vennene som har skjult profilen sin eller blokkert deg.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Da er det jo sikkert en av vennene som har skjult profilen sin eller blokkert deg. Ok!!! Jeg trodde kanskje vennina mi hadde blokert personen :S Men den personen som mangler på venne listen verken skjenner meg, eller er venn med meg på FB?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå