Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er på jakt etter den perfekte øyekremen!

Jeg er riktig nok bare 22 år gammel, men jeg er svært plaget med mørke blå skygger under øynene og jeg er generelt tørr rundt øyepartiet. Har prøvd så mangt, både billig og dyrt, men finner liksom ikke en jeg vil slå meg til ro med.

Hvilken øyekrem vil du anbefale? Pris og merke er irrelevant :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MD formulations har en del gode produkter. Det er de jeg bruker iallefall :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Green People Soothing Nourishing Night Treat Eye Cream. Jeg er ikke så veldig tørr rundt øynene, men har slitt med mørke ringer under øynene. Jeg innbiller meg at denne hjelper. Har ihvertfall mindre behov for concealer :) Pris: kr 65,50 for 10ml på FeelUnique.

Jeg har prøvd antioxidant-et-eller-annet fra MD formulations. Den likte jeg ikke så godt. Men det er mange som liker den, så det kan godt hende den funker for deg. Bare nevner det, siden den er så dyr, så man ikke tror at "mirakelproduktet" funker på alle :)

Skrevet

"Dermalogica Intensive Eye Repair" er min favoritt. Jeg er veldig tørr rundt rundt øyepartiet, samt har ganske sensetiv hud. Vet ikke om den er noe å satse på for blåe ringer...

Skrevet

OBAGI :rodmer: Den aller beste jeg har vært borti! Du kan lese min mening om produktet her :)

Bare et forslag =)

Skrevet

OBAGI :rodmer: Den aller beste jeg har vært borti! Du kan lese min mening om produktet her :)

Bare et forslag =)

Iiiik... Den var dyr! Hvor lenge varer en sånn krukke da? Synes egentlig MD sin er dyr nok jeg. Men er enig med deg, og som andre her har nevnt; det er ikke noen mirakelkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...