Gå til innhold

Da er jeg også singel.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føles tungt etter 3 år i forhold og 2 år i samboerskap. Plutselig en dag er det slutt på all kontakt, ikke et ord fra han. Vi skilltes som venner, men jeg føler mye hat mye urettferdighet han lot meg gå gjennom. Han sa ting han ikke mente for at jeg skulle bli hos han. Så fikk han tid til å tenke og så at det fører ingen vei å lyve... Flere som er ensomme og forlatt. Hvordan best komme seg videre? Hvordan skal jeg gå videre? Bare jeg drar til butikken minner det meg om han og den tiden vi handlet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker å flytte... om det ikke er aktuelt selger jeg sofaen og kjøper en ny på finn eller noe annet om jeg har råd. Gjør det jentete og koselig, og okkuperer hele klesskapet igjen..

Ellers så er det rett og slitt tiden man må ta til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke på stedet vi var sammen på har flyttet, men han har dessverre vært her også da vi først ble sammen så minnene ligger igjen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det var triste greier. Vær sterk, med tiden kommer man videre, litt lenger unna dag for dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det var triste greier. Vær sterk, med tiden kommer man videre, litt lenger unna dag for dag :klemmer:

Takk snille deg. Jeg håper det blir bedre denne smerten er utrolig vond:(:klemmer: .TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt. Ble selv nylig dumpa.

Det går opp og ned, men det viktigste er at man prøver å se fremover og gjøre ting som er bra for en selv.

Viktig å være litt egoist når man er i en sånn situasjon.

Gå til frisør, hudpleier, tren, ta litt sol. Finn på mye med venner.

Så skal det nok ordne seg for oss:)

Aller førsst må jeg bare komme meg over håpet om at han skal angre seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bare tenke fremover selv om det er kjempe vanskelig. Jeg brøt med en samboer gjennom 4 år i juni og det er fortsatt tøft+ at han i tillegg har gått videre med en annen som jeg kommer til og møte på skolen her i byen:/ høyskole vel og merke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle ts her. Takk for gode råd jeg har vært hos legen, men ble ikke tatt på alvor i det hele tatt. Han kastet meg nærmest ut. Jeg ville sjekke meg for kjønnsykdommer og han sa jeg kunne gjøre det en annen gang. Jeg insisterte så han tok dem. Ble utrolig skuffa av måten han tok hånd om meg på.

Jeg håper bare jeg slipper å se eksen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...