Gjest Catrineiva Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Enkelt og greit. Si deres beste sextips. Stillinger, tips, forspill og lignende. Har lyst til å prøve noe nytt med typen
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Avholdenhet resten av året! Det har dere neppe prøvd.
Gjest Catrineiva Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 den er litt kjip, greier ikke gå mer enn 1 dag uten sex :PP
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Kommunikasjon. Så sier vi takk til Dr.Phil. 2
Gjest Katten. Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Mtp at rundt 80% av alle innlegg på seksualitets- og samlivsforumet hadde vært løst - nettopp ved - kommunikasjon, så kan det aldri hamres inn for mye.
Gjest Koseklumpen Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Mtp at rundt 80% av alle innlegg på seksualitets- og samlivsforumet hadde vært løst - nettopp ved - kommunikasjon, så kan det aldri hamres inn for mye. Det er jeg enig i,men regner med at ts lurte på spesifikke ting man gjør i sengen. Dette er en helt annen tråd en alle de "løs problemet med kommunikasjon" trådene for ts lurer ikke på noe problematisk.
Gjest Katten. Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Et godt sextips er verdt nada om ikke partneren verdsetter akkurat den type stimuli. Man vil som regel tjene mer på å komme fram til hva som tenner hverandre, enn rent teknisk utførsel av triks man leser om.
skuggfaks Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Et godt sextips er verdt nada om ikke partneren verdsetter akkurat den type stimuli. Man vil som regel tjene mer på å komme fram til hva som tenner hverandre, enn rent teknisk utførsel av triks man leser om. Du er ikke dum, du Katten :-)
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 By på deg selv, med og uten klær. Invitér så partneren inn på arenaen. Den som ønsker noe bør ta initiativet og gjøre sitt ytterste for at mottakeren lar seg rive med. Fortell hva du selv liker i stedet for å mase på partneren om hva h*n liker/ønsker. Som Katten sier: Kommunikasjon er det beste sextipset.
Gjest Survival Skrevet 17. august 2011 #11 Skrevet 17. august 2011 Det beste tipset er rett og slett: Ha sex. Tydeligvis mange som glemmer akkurat den biten..
Gjest HunterLady Skrevet 17. august 2011 #12 Skrevet 17. august 2011 Til jenter: - Når dere suger kuk, ikke glem ballene. Bruk gjerne masse spytt. Om dere sliter med tørr munn, stapp kuken langt bak i halsen og det kommer massevis. - Fyll neven med masse glidemiddel og gi en skikkelig handjob. Har du en som tenner på tær, så gir du footjob. Gud som han vil elske det. - Ta initiativ (er dårlig på det selv, men prøver å bli bedre). Gutter elsker at dere viser at dere er kåt og har lyst på han og penisen hans! Dra av han buksa når han kommer hjem og still dere på kne. - Når dere rir: Varier med å lene dere bakover slik at han får fritt innsyn til penetreringen. Gjerne bruk en hånd til å spre kjønnet eller rumpeballene ytterligere slik at han får alt i detalj. Er også en utmerket stilling for de som ikke liker å sitte over han pga litt mage. Ridetips 2: Reverse Cowgirl. - Når han tar deg bakfra: I tillegg til å stimulere deg selv så kan du innimellom bruke fingertuppene og neglene (forsiktig!!!) til å stryke under ballene hans. - Overrask han med en fantasi han har (om dere ikke alr har gjort det) sånn helt plutselig uten at han ser det komme. Til menn: - Ikke bruk for hard tunge under slikking på klitoris. Mange jenter synes det er vondt og stønner mer i smerte/ubehag enn av nytelse. Bruk tungen mykt og forsiktig. Og ikke glem rumpehullet (dersom hun liker det!) - Gi henne ryggmassasje som ender med sensuell rumpemassasje der du pirrer henne til det renner safter ut fra musa. Ikke vær for hastig med å gå rett til rumpehull/fitte. Bruk tid og stryk/masser bare hoveddelene i kort tid. Mange kvinner elsker å bli pirret lenge, helt til de skriker etter kuken din! - Ikke bit brystvortene hennes. Men slikk og knip med fingrene. ** Og som Katten sier: Kommunikasjon! Ikke alle liker dette. Ingenting funker på alle.
Gjest otrivin Skrevet 17. august 2011 #13 Skrevet 17. august 2011 Hehehhe, en dag jeg ble sur uten grunn tok jeg på korsett, og høye strømper, låste han ute fra soverommet og latet som jeg var sur enda, tente telys, lå roser i sengen, skrev en fin lapp til han som jeg postet under døren før jeg håndjernet meg selv fast til sengen med noen jævla sexy sko. Han glemte ihvertfall at jeg hadde vært sur! Ever. Haha. Ellers så kan dere jo snakke om hva dere blir kåt av, hva dere liker mens dere gjør det, så finner dere ut mest mulig samtidig som begge blir mest mulig kåt. Ellers kan jeg anbefale å bare helt ut av det blå kle av seg i bilen og begynne å fingre eller suge han. litt dugg på vinduene skader vel ikke ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå