Gjest Crow Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Siden dopapir ser ut til å være i vinden her på bruke for tiden ( ) tenkte jeg å komme med mitt eget bidrag. Ærlig talt, en er da vel ikke en ekte KG bruker før en har startet sin egen do - relaterte tråd her på forumet Så her er mitt! Jeg kjøpte nå altså et hus som ble solgt som et dødsbo. Huset var ryddet det, men de forrige eierne valgte å sette igjen en haug med doruller. Jeg har nå fundert over saken, og har kommet frem til følgende løsning på dopapirsaken: - Jeg kan bruke det til det som det var ment som (Creepy, ikke sant?) - Jeg kan kaste det (Er det særlig økonomisk da?) - Eventuelt kan jeg grave det ned som en symbolsk handling til forrige eier. Det kan jo tenkes at gubben er knyttet til dasspapiret sitt - han kjøpte det tross alt mens han pustet, ikke sant? Så hva gjør man da med Død Manns Dopapir? Da håper jeg å ha startet en god diskusjon, føl dere gjerne frie til å kverulere videre Jeg vil gjerne ha gode råd om hva jeg skal gjøre med dette store (eller lange, alt ettersom) problemet (Og hvis noen lurer - ja, jeg kødder )
Gjest Leonidene Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Du får bruke det så klart, bare husk å gi gubben ein tanke neste gang du sitter på toalettet med papiret i hånda, klar til å tørke :gjeiper:
Mamma1 Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Bruke det, med god samvittighet. Eldre mennesker er ofte nøysomme, så om du kaster det eller graver der ned, kan det hende han kommer tilbake med det.. 1
Gjest Crow Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 He he, jeg er ikke lettskremt, men DET ville virkelig skremt livet av meg *ser for meg gubben med dasspapir under armen* En god ide som kom til meg er å sette det på en hylle og merke det med lapp. Det er da nesten en kuriositet :gjeiper: Må passe på å ikke irritere forrige eier. Hørte noen lyder på loftet sist, og i mitt lille hode tenkte jeg at det heller fikk være gubben enn mus. Førstnevnte tygger formodentlig ikke i stykker alt (mangler en spøkelsessmiley - ønskes!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå