Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dopapir ser ut til å være i vinden her på bruke for tiden ( :fnise: ) tenkte jeg å komme med mitt eget bidrag.

Ærlig talt, en er da vel ikke en ekte KG bruker før en har startet sin egen do - relaterte tråd her på forumet :lur:

Så her er mitt!

Jeg kjøpte nå altså et hus som ble solgt som et dødsbo. Huset var ryddet det, men de forrige eierne valgte å sette igjen en haug med doruller. :sjokkert:

Jeg har nå fundert over saken, og har kommet frem til følgende løsning på dopapirsaken:

- Jeg kan bruke det til det som det var ment som (Creepy, ikke sant?)

- Jeg kan kaste det (Er det særlig økonomisk da?)

- Eventuelt kan jeg grave det ned som en symbolsk handling til forrige eier. Det kan jo tenkes at gubben er knyttet til dasspapiret sitt - han kjøpte det tross alt mens han pustet, ikke sant?

Så hva gjør man da med Død Manns Dopapir? :pirat:

Da håper jeg å ha startet en god diskusjon, føl dere gjerne frie til å kverulere videre :lur:

Jeg vil gjerne ha gode råd om hva jeg skal gjøre med dette store (eller lange, alt ettersom) problemet :klo:

(Og hvis noen lurer - ja, jeg kødder :hoppendeglad: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Leonidene
Skrevet

Du får bruke det så klart, bare husk å gi gubben ein tanke neste gang du sitter på toalettet med papiret i hånda, klar til å tørke :gjeiper:

Skrevet

Bruke det, med god samvittighet. Eldre mennesker er ofte nøysomme, så om du kaster det eller graver der ned, kan det hende han kommer tilbake med det..

• Liker 1
Skrevet

He he, jeg er ikke lettskremt, men DET ville virkelig skremt livet av meg *ser for meg gubben med dasspapir under armen*

En god ide som kom til meg er å sette det på en hylle og merke det med lapp. Det er da nesten en kuriositet :gjeiper:

Må passe på å ikke irritere forrige eier. Hørte noen lyder på loftet sist, og i mitt lille hode tenkte jeg at det heller fikk være gubben enn mus. Førstnevnte tygger formodentlig ikke i stykker alt :kari: (mangler en spøkelsessmiley - ønskes!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...