Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gode oppskrifter med mandelmel?

Jeg har kjøpt inn mandelmel som en del av min nye sunnere livsstil.. :sjenert: så får vi se hvordan det går :)

Jeg har diabetes og mandelmel gir nesten ikke noe blodsukkerstigning, noe hvetemel gir. så jeg har et håp om å kunne bytte ut i noen sammenhenger.

Skrevet

Jeg lurer også på dette, har kjøpt både mandel- og kokosmel...

Skrevet

Unnskyld for OT: men hvor er det dere får kjøpt mandelmel,og pris? Lurer no fælt etter å ha brukt nærmere en måned i utkikk uten resultat. Takker for svar.

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo lage "alt" med mandelmel, f.eks ca. alle oppskrifter for lavkarbo, men det er kanskje ikke det du er ute etter?

Jeg kjøper mandelmel på helsekosten. Betaler ca. 90,- for 500 gr. Man kan også kverne selv.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper det på Spar og coop obs, koster vel rundt det samme som en pakke mel.

Skrevet

Har aldri sett det på vanlige matbutikker. Jeg pleier å kjøpe det på helsekosten, har det stort sett i alle helsekostbutikker. Det finnes to typer hvert fall. En type med fult fettinnhold og en annen fra funskjonellmat med redusert fettinnhold.

Skrevet

Du finner mange oppskrifter med mandelmel på funskjonellmat.no og kriweb.no ;)

Skrevet

Jeg kjøpte mandelmel på helsekosten, men det var dyrt. Brukte de til å bake makroner av,de ble kjempegode men kanskje ikke det du er ute etter om du skal ha en sunnere livsstil og lite sukker ;-)

Skrevet

Takk for mange tips om nettsider.

Men er ute etter oppskrifter dere har prøvd selv også..

Gjerne på hverdagsmat, men også kaker og lignende. Hender jo vi spiser kaker, og da må det jo være bedre for kroppen at det i allefall er sunnere mel i den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...