Gå til innhold

Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positivitet er vel et fremmedord for deg også, ser det ut til? ;)

Jeg synes den så billig ut, sømmene passet ikke helt. Beklager om du tok deg nær av det, men VM er ikke akkurat et dyrt merke heller. Og værsågod! :)

Akkurat det korsettet var veldig "jålete" synes jeg, så vet ikke helt hvordan du kan kombinere det. Men ville nok tatt en enkel sort bukse/jeans og ikke gjort så mye ut av antrekket. Og prøv definitivt med korsettet utenpå buksa!

Jeg mente ikke at Vero Moda er noe dyrt merke, jeg skjønte bare ikke vitsen med å si at buksen så billig ut. Synes den ser helt vanlig ut :)

Grunnen til at jeg valgte den buksen til var fordi på siden hvor jeg kjøpte korsetten så hadde modellen på seg en jeans, og korsetten nedi^ Mulig det er helt turn off :P Husker selvfølgelig ikke siden hvor jeg kjøpte den..

Noen sorte shorts i et litt pent og mykt stoff hadde tatt seg bedre ut, men for all del, ha korsettet utenpå. Og så kanskje sorte strømperbukser under der igjen.

Ellers ville jeg heller satset på en sort bukse, enn en vanlig olajeans fra VM.

:)

Takk! :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente ikke at Vero Moda er noe dyrt merke, jeg skjønte bare ikke vitsen med å si at buksen så billig ut. Synes den ser helt vanlig ut :)

Ja, men nå det ble det nå spurt om meninger, og min mening er at buksa ser billig ut, VM eller ei.

• Liker 1
Skrevet

Etter min mening blir det litt for; "se på meg, jeg går rundt i bare undertøyet" om du går sånn på byen. Det finnes korsetter som funker å ha synelig (selv om jeg personlig ikke synes dette er så veldig fint da heller), men dette ble veldig undertøy, særlig p.g.a. sløyfa og kanten øverst.

Jeg er enig med de som sier at det blir bedre med sort bukse og korsettet utenpå. Og så tror jeg det hadde blitt bedre med blazer enn med cardigan til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...