trulta_ Skrevet 18. august 2011 #21 Skrevet 18. august 2011 Si ifra hva du bestemmer deg for. Mange gode forslag her. Mitt forslag: Supporter
Hecubaa Skrevet 18. august 2011 #22 Skrevet 18. august 2011 (endret) Jeg har hatt lyst til å bli invitert på en sånn fest i lang tid, så vær så snill og realiser ideen min og kle deg ut som en SALTSTANG Endret 18. august 2011 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #24 Skrevet 18. august 2011 Er det bare jeg som syns "Kle deg ut som noe på X" begynner å bli barnslig, teit og oppbrukt Hadde jeg blitt invitert på en sånn fest hadde jeg vurdert å droppet hele greiene, klarer ikke å se hva som er så morsomt med det. Eneste gangen det er morsomt å kle seg ut er Halloween, og da kan man kle seg ut som hva man vil. 1
Kamikatze Skrevet 18. august 2011 #25 Skrevet 18. august 2011 Er det bare jeg som syns "Kle deg ut som noe på X" begynner å bli barnslig, teit og oppbrukt Ja. Sursild! 1
Sweetpea25 Skrevet 18. august 2011 #27 Skrevet 18. august 2011 - Sykepleier. - Snevit. - Stomperud. - Supermann. - Smurf. - Sjømann.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #28 Skrevet 18. august 2011 Kjøp noe billig fuskepels på en hobbybutikk som du hiver på deg, gå i skauen og finn deg ei tjukk grein du kan spikke til klubbe og gå som steinalderdame.
teatimee Skrevet 19. august 2011 Forfatter #29 Skrevet 19. august 2011 "Er det bare jeg som syns "Kle deg ut som noe på X" begynner å bli barnslig, teit og oppbrukt Hadde jeg blitt invitert på en sånn fest hadde jeg vurdert å droppet hele greiene, klarer ikke å se hva som er så morsomt med det. Eneste gangen det er morsomt å kle seg ut er Halloween, og da kan man kle seg ut som hva man vil." Det er studentuteplassen vår som legger opp til slike ting nå og da. Og jeg syns det er et morsomt avbrekk. Folk får sjangsen til å være kreative,de som har lyst, går ut og kler seg ut. De som ikke vil, blir hjemme... Mange gode forslag til nå, takk for det:) Det som er enklest for meg nå, er enten sheriff eller soldat:P Har lyst å kle meg ut, men er ikke gira på å kle meg _veldig ut...
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. august 2011 #30 Skrevet 19. august 2011 Har ikke lest hele tråden, men: har du en venn som har fornavn som begynner på S? I så fall kan du jo låne klær av vedkommende, sminke deg som vedkommende, style håret på samme måte, prøve å snakke som vedkommende. Folk kommer til å plukke det opp med en gang
teatimee Skrevet 19. august 2011 Forfatter #31 Skrevet 19. august 2011 Åå..God ide! Men har ingen nære venner som begynner på S...
meggie Skrevet 19. august 2011 #32 Skrevet 19. august 2011 skjøge sexslave sump sel sanger skap sau salat sylteagurk
teatimee Skrevet 19. august 2011 Forfatter #33 Skrevet 19. august 2011 "Si ifra hva du bestemmer deg for. Mange gode forslag her." Blir soldat! Pappas gamle millitærbukse, svart topp, selvlaget "dogtags", grønn caps, millitær'boots', sorte striper på kinnet, og muligens lage et slags ammobelte.. Greit nok for i morgen iallefall;)
jenascia Skrevet 19. august 2011 #34 Skrevet 19. august 2011 SM, hihi eller så var jo sædcelle fantastisk!
Stocking lover Skrevet 19. august 2011 #35 Skrevet 19. august 2011 Må selvsagt bli strømpemodell! Da har du mulighet til å bli kveldens dronning, men det er jo litt opp til deg selv da. Mvh Meg
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #36 Skrevet 21. august 2011 Er det bare jeg som syns "Kle deg ut som noe på X" begynner å bli barnslig, teit og oppbrukt Hadde jeg blitt invitert på en sånn fest hadde jeg vurdert å droppet hele greiene, klarer ikke å se hva som er så morsomt med det. Eneste gangen det er morsomt å kle seg ut er Halloween, og da kan man kle seg ut som hva man vil. SSSurpomp!
Geparden Skrevet 21. august 2011 #37 Skrevet 21. august 2011 Er det bare jeg som syns "Kle deg ut som noe på X" begynner å bli barnslig, teit og oppbrukt X er jo en veldig vanskelig bokstav, det blir ikke så mange ord å ta av? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå