Gå til innhold

Du må betale for SMS-tilbakemelding på mobilen.

vl800

Anbefalte innlegg

En måte å spare på er at hvis du har på svar bekreftelse på sms en din på mobil. Så betaler du faktiskt rundt 30 øre pr bekreftelse for melding motatt. Det gjør man ihvertfall hos Chess og Telenor. Finn ut om du gjør det med ditt abonement. Noen kroner å spare her også, hvis man sender mange SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik har det vært siden 1. april (eller var det 15.???) hos Telenor, de informerte om det i god tid før det startet.

Ganske kjipt at det ble sånnn egentlig, men nå har jeg vent meg til å slå på denne funksjonen de gangene jeg vil vite om meldingen kommer fram, og til å slå den av igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har denne funksjonen aktivert, da kommer det altså fram en melding på displayet om at mottaker har fått SMS'en din? Hvor aktiverer eller disaktiverer man denne funksjonen på mobilen? Jeg tror ikke jeg har det, i alle fall! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å-neida, alle fikk ikke beskjed om det.

Noen av oss måtte selv ta kontakt med Telenor og spørre hvorfor kortet plutselig ble tomt så mye kjappere enn før.

Hvor man gjør det kommer vel an på hva slags telefon du har, Væren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren: Ja, man får tilsendt en sms om at nå har meldingen kommet fram til mottaker. Eller om at meldingen ikke kom fram, man kan jo selv bestemme hvor lang tid meldingen skal bli forsøkt levert hvis den ikke når fram med en gang.

Hvordan telefon har du da Væren? På Nokia går du inn på "Meldingsinnstillinger", og under der finner du ett valg som heter "Leveringsrapporter". Der kan du velge "Ja" eller "Nei". "Nei" er altså det billigste ;)

Chantique: Ikke? Jeg fikk sms fra Telenor om det to ganger, den første var vel omlag halvannen måned før de skulle starte å ta betalt for det, den andre var dagen før eller samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chantique: Ikke? Jeg fikk sms fra Telenor om det to ganger, den første var vel omlag halvannen måned før de skulle starte å ta betalt for det, den andre var dagen før eller samme dag.

Nope, jeg med flere fikk aldri noen melding om det.

Dårlig syns jeg.

Jeg hørte rykter om det og da gikk det jo opp et lys om hvorfor kortet ble tomt så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...