AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Da jeg vokste opp hatet jeg romantikk og alt som hadde med romantiske og svulstige forestillinger å gjøre. Nå har jeg myket litt mer opp sånn sett, og elsker romantikk. Det at en fyr gidder å gøre noe spesielt for en. Nå har jeg til gode å oppleve ekte romantikk, men håper på det i fremtiden. <3 :D
Gjest fireflies Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Du begynner å bli voksen Man kan være voksen, men likevel ikke like romantikk 1
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Man kan være voksen, men likevel ikke like romantikk Ja, men det er jo kjedelig
Gjest fireflies Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Ja, men det er jo kjedelig Det kan godt hende det er det i dine øyne, hvis du selv er en romantisk person.
Steinar40 Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Det kan godt hende det er det i dine øyne, hvis du selv er en romantisk person. Kos med litt romantikk
Gjest Katten. Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Romantikk er fantastisk deilig. Selv foretrekker jeg de små romantiske stikkene i hverdagen, kontra store ting. Det at hun gjør noe som beviser at hun kjenner meg, mine gode og dårlige sider, og appåtil tar hensyn til dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå