AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Jeg har vært singel i et par år, og har for første gang på leeeenge truffet en fyr jeg er interessert i. For å gjøre det kort og greit: Klinings på fest, fnising, komplementer, god kjemi, ikke sex (jeg sa nei - liker ikke ONS), han ville ha nr mitt, han ville treffe meg igjen. Han forsikrer meg om at han mener det, og virker ikke så full. Han virker som en skikkelig fyr gjennom utseende, klesstil, måten han prater på, og har en rolig væremåte. Han er intelligent og virker ansvarsfull. Men skinnet kan selvfølgeli bedra. Dere menn - hvis dere er interessert - hvor lang tid bruker dere på å ta kontakt på sms? Dager? En uke? Neste fest? Når er det på tide å innse at han bare ikke er interessert? Og hvis han ikke er interessert - hvorfor insistere på å få nummeret? Hjelpe meg, det er frustrerende å være på markedet igjen...
Høna Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Nå er jeg riktig nok ikke mann..... Men er selv singel og har selv sittet å ventet på slike mld... Min erfaring er at om gutten er interessert så kommer mld på søndag kveld eller mandag... har du ikke fått noen mld i løpet av uka og han sender deg en på fredag / Lørdag kveld vet man jo hva han ønsker... 3
Genesis Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Er det en jeg er seriøst interessert å se igjen, sender jeg som oftest melding i løpet av 3-4 dager!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 ...hvorfor ikke gjøre det enkelt og sende ham mld selv?
MissStiles Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 ...hvorfor ikke gjøre det enkelt og sende ham mld selv? Helt enig! Jeg møtte en fyr i helga. Prata og klina. Vi hadde nr til hverandre fra før. Jeg gidder sjelden å vente til han sender melding. Så jeg tok kontakt selv. Ikke noe problem.
Flanør Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Nå er jeg riktig nok ikke mann..... Men er selv singel og har selv sittet å ventet på slike mld... Min erfaring er at om gutten er interessert så kommer mld på søndag kveld eller mandag... har du ikke fått noen mld i løpet av uka og han sender deg en på fredag / Lørdag kveld vet man jo hva han ønsker... Nåja. Jeg sender gjerne melding i uken for å spikre en avtale til helgen, ikke nødvendigvis fordi jeg ser på henne som kjæresteemne, men fordi jeg har lyst på henne og ønsker samtidig å ikke gjøre dette altfor åpenbart.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 TS her! Jeg vet selvfølgelig ikke, men siden han ikke fikk sex da vi møttes skjønner jeg ikke helt hvorfor han skulle tro at han skulle få sex hvis han sender melding når han blir full og kåt. Jeg har på ingen måte kommunisert at det er noe jeg er åpen for Jeg kommer ikke til å ta kontakt, siden han sa flere ganger at HAN skulle gjøre det. Da føler jeg det blir feil at jeg skal være den som tar steget. Og hvordan kan menn bestemme seg så raskt for om man er "kjæresteemne" eller ikke? Hvis en mann er kjekk og trivelig nok til at jeg har lyst til å ligge med ham, så er han definitivt interessant på alle andre måter også. Her er tydeligvis menn helt forskjellige fra meg
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #8 Skrevet 16. august 2011 tar kontakt så fort jeg våkner neste dag om jeg var interessert.
Gjest fireflies Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Var det i helga du møtte han? Jeg tenker at han ville sendt en melding på søndag, kanskje mandag, men hvertfall senest i dag, hvis han hadde vært interessert
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 TS igjen! Jeg fikk melding! Veldig koselig også - så får jeg vel tilgi at det tok sin tid. Det er visst ingen fasit på dette gitt! 1
Liel Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 Så bra! Det er så deilig når man endelig får den meldingen man til slutt nesten har mistet håpet om å få. Jeg dater en fyr nå og etter det første møtet (hvor han hadde nr mitt, mens jeg ikke hadde hans) tok han kontakt ved å ringe meg to dager etter. Da hadde han gått hele den dagen imellom og lurt på om han skulle ta kontakt eller om han da ville virke for ivrig. Han hadde til og med spurt kompisene sine om hva han burde gjøre og de hadde rådet ham til å vente en dag, så da gjorde han det. Jeg synes det er så morsomt å tenke på, for det viser at disse gutta kan bli like usikre som oss når det gjelder sånne ting. Kanskje han du har møtt også fulgte noen rare råd eller regler for når han skulle ta kontakt :gjeiper:
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Så bra da, TS! Håper det går som du ønsker
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #13 Skrevet 18. august 2011 TS her. Takk! Det var et aldri så lite "JIPPI!" involvert når den meldingen tikket inn Så nå er det bare å stålsette seg - nå er det noe på gang! Og det er da man virkelig blir frustrert... Jeg synes det er så utrolig vanskelig å tyde og tolke osv, så jeg skal virkelig prøve å være så ærlig og åpen som mulig om hva jeg er ute etter. Sånn at han faktisk VET hva jeg vil, og kan forholde seg til det. Det er nesten så vi jenter (meg inkludert) tror at alle gutter sitter på regelboken, de vet liksom når det er riktig å sende melding eller la være. De kan liksom alle triksene for å få oss kynisk på kroken, mens vi bare sitter og venter. Sånn er det jo ikke! Gutter er ikke en ensartet, selvgod gruppe som vet aaaaakkurat hvordan de skal gjøre oss gale. De er ofte akkurat like usikre selv, selv om vi ikke tror det. I dette tilfellet satt jeg jo og ventet på melding () men det var fordi vi snakket flere ganger om at HAN skulle sende melding, og jeg ikke ville virke pågående siden vårt første møte tross alt var i fylla, men klinings involvert For å si det sånn, hvis det ikke funker med den fyren her, og jeg må igjennom dette på nytt, så skal jeg faktisk insistere på at det er JEG som skal sende melding hvis jeg er interessert. Jeg tror ikke jeg skal gi ham nummeret mitt engang! Så tar jeg styringen selv, og slipper å lure og lure. Da VET man garantert hvor man står hvis man ikke får svar.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #14 Skrevet 18. august 2011 TS igjen! Og ja - grunnen til at han ikke hadde sendt melding var en kombinasjon av han reiser mye i jobben, og ville ikke sende melding før han kunne følge opp, og at kompisen hans hadde sagt at han burde vente med å ta kontakt til det nærmet seg helg, fordi det er enklere å finne på noe i helgene. Og siden vi ikke kjenner hverandre tenkte "min" fyr at det sikkert ble for voldsomt å be meg ut på middag etter å ha møtt meg én gang. Og der er jeg jo enig - jeg liker faktisk å treffes og ta en øl eller tre på første date, da slapper man av og slipper å sitte å tørrprate om menyen. Så vi ble enige i plenum om å møtes på fredag for å ta et par øl på en fin og rolig plass. Myyyye bedre enn middagsdate! DET får jeg litt noia av. Det er liksom så stivt, eller hva jeg skal si. Noen utspekulerte sjeler vil sikkert si at en mann som ber meg ut på pils har planer om å skjenke meg full og få meg i seng - men det betyr jo ikke at han får lov Jeg gleder meg så! Han er så utrolig TRIVELIG! Og KJEKK! :)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #15 Skrevet 18. august 2011 Denne situasjonen har jeg vært i litt for mange ganger.. kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå