Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen gode tips til hva man kan putte i julekalenderen til sin mann? Alder: midten av 30-årene, bil-, data- og filminteressert.

Trenger tips til 24 (!) småting.

Hjelp meg, jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg holder på å lage en slik kalender selv og jeg tar også gjerne imot tips. I min kalender blir det naturligvis litt godteri, men ikke bare.

Ellers: billige dussjåper, sokker, kortstokk, kanskje en billig pocket-bok, en søt nisse...

Kanskje også: gavekort på massasje utført av meg, gavekort på fin middag, ...

Jeg tror jeg trenger noen råd jeg også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kom på litt til:

Flaxlodd, ferdigutfylt lotto-kupong, julepynt...

Gå på Nille, Tiern og lignende butikker. Der finner du ofte mye småtteri til en billig penge.

Jeg synes nemlig ikke at slike julekalendere skal koste så mye. Vet om et par som puttet cd-er o.l i sin kalender, det synes jeg blir for mye.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den ultimate kalenderen for de som er glad i øl:

En ølflaske pr. dag (helst forskjellige typer) pakkes inn i julepapir, merkes med datoer og settes i stua e.l. på gulvet (eh, kanskje ikke hvis man har barn...). Overraskelsen ligger først og fremst i førsteinntrykket til vedkommende som får kalenderen og ser alle flaskene på rekke og rad. En bekjent av meg gjorde dette til samboeren sin med stor suksess -det blir mer en gimmick enn "søte små overraskelser", men det falt bokstavlig talt i smak!

Og det er slett ikke oppfordring til fyll og fanteri, men initiativ til en måned med smaking av mange forskjellige øltyper. Hos mine venner ble selvfølgelig ikke alt konsumert samme dag det ble åpnet - en del ble spart til helgen o.l.

Skrevet

Flaxlodd

liten Stratos

liten Melkesjokolade

noen teposer

små mini-bøker

Kinderegg

Labello for menn

kjærlighet (på pinne)

Gjest Dolphina
Skrevet

I fjor kjøpte jeg litt forskjellige godterier og slik.

Og på lørdager fikk han en øl!

Gjest GreenSky
Skrevet
Den ultimate kalenderen for de som er glad i øl:

En ølflaske pr. dag (helst forskjellige typer) pakkes inn i julepapir, merkes med datoer og settes i stua e.l. på gulvet (eh, kanskje ikke hvis man har barn...). Overraskelsen ligger først og fremst i førsteinntrykket til vedkommende som får kalenderen og ser alle flaskene på rekke og rad. En bekjent av meg gjorde dette til samboeren sin med stor suksess -det blir mer en gimmick enn "søte små overraskelser", men det falt bokstavlig talt i smak!

Og det er slett ikke oppfordring til fyll og fanteri, men initiativ til en måned med smaking av mange forskjellige øltyper. Hos mine venner ble selvfølgelig ikke alt konsumert samme dag det ble åpnet - en del ble spart til helgen o.l.

:ler: Faren med dette er jo seff at atlt blir drukket opp temmelig raskt!

Skrevet

Jeg kjøper julelys og til-og-fra-kort, servietter og sånt stæsj som vi trenger til jul.

Og så får han noen marsipangriser og litt sånn også da - og sikkert sokker og litt sånn til bare han liksom...

Gjest Natteravnen
Skrevet

Liker å lage ting sjøl, og skal f eks lage en stilig boks til penner og blyanter til han (hermetikkboks og decopage) fordi han ønsker seg det,og så skal jeg lage forskjellige krydderoljer til han, + sy et tøft forkle (han liker veldig godt å lage middag)

Andre tips:

-espresso

-kaffe (små spesielle poser)

-te (f eks julete)

-en liten pose tørrfisk

-julehefte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...