bobbi Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 (endret) Har langt hår som er helt slett, og stort sett nekter å la seg settes opp i noen fasong utenom hestehale, hvis ikke noen flinke folk med mange styling midler hjelper meg... Har ikke lyst å ha slør, har lyst til å ha håret ganske naturlig, synes det passer best til meg, med feks en flette, ( noe ala dette, se bildet....ikke meg på bildet da ) og kanskje pynt av noe slag...små perler e.l. Har kikket litt rundt på nettet, men syns ikke jeg finner så mye. Trenger litt inspirasjon...... Tips? gjerne med link eller bilde hmmmm....kom ikke bildet med eller? Hvordan gjør man dette? åja sånn ja Endret 16. august 2011 av bobbi
bobbi Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2011 Blomster kan også være fint i håret. Tenkte litt på små sommerfugler, det er liksom " tema pynten " som går igjen
bobbi Skrevet 16. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2011 oi, nydelig!!!!! MEGET aktuell kandidat
bobbi Skrevet 24. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2011 Hva med noe som dette? Hvor fant du dette bildet forresten? Skulle hatt et bilde å vise den utenlandske frisøren, så det blir lettere å forklare hva jeg mener
Golde Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 Hvor fant du dette bildet forresten? Skulle hatt et bilde å vise den utenlandske frisøren, så det blir lettere å forklare hva jeg mener Hvis du googler "butterfly hair" i Google Bilder, så får du opp dette og mange lignende bilder
Ninnin86 Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Jeg har også ganske langt hår, og skal ha noe ala denne . Her kan man jo "style opp" som man vil med tiara, perler, slør, sommerfugler, blomster, ja you name it
Golde Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Jeg har også ganske langt hår, og skal ha noe ala denne . Her kan man jo "style opp" som man vil med tiara, perler, slør, sommerfugler, blomster, ja you name it Å, det var en helt nydelig hårfrisyre! Det er akkurat noe sånt jeg vil ha også! Kan du gi meg noen tips til hvordan å forklare denne frisyren, hva jeg kan google for å få opp lignende bilder etc? Til TS, beklager avsporing.
bobbi Skrevet 25. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2011 Jeg har også ganske langt hår, og skal ha noe ala denne . Her kan man jo "style opp" som man vil med tiara, perler, slør, sommerfugler, blomster, ja you name it Oi, kjempefin sveis .....pyntet opp blir den jo fantstisk. Nå har jeg bestilt sommerfugler, noen nydelige lilla til å ha i håret .... men lurer på om jeg må lime de på hårnåler for at de skal sitte i håret? Er et sånne "vanlige" hårnåler frisørene bruker for å lage sånne hårfrisyrer? Tror jeg må ha med meg det jeg vil ha som pynt i håret
bobbi Skrevet 25. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2011 Hvis du googler "butterfly hair" i Google Bilder, så får du opp dette og mange lignende bilder Takk
Ninnin86 Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 Å, det var en helt nydelig hårfrisyre! Det er akkurat noe sånt jeg vil ha også! Kan du gi meg noen tips til hvordan å forklare denne frisyren, hva jeg kan google for å få opp lignende bilder etc? Til TS, beklager avsporing. Jeg tror jeg ville printet ut bildet, og tatt det med til frisøren! Det er jo ingen avansert frisyre, så bør ikke være vanskelig. Jeg er ikke sikker på hva du skal søke på for å finne lignende frisyrer, men denne heter updo_hair_408_10_m (ikke spør ) hehe.. Tipper frisøren kan komme med noen tips hvis du vil ha den litt annerledes!
Ninnin86 Skrevet 25. august 2011 #14 Skrevet 25. august 2011 Oi, kjempefin sveis .....pyntet opp blir den jo fantstisk. Nå har jeg bestilt sommerfugler, noen nydelige lilla til å ha i håret .... men lurer på om jeg må lime de på hårnåler for at de skal sitte i håret? Er et sånne "vanlige" hårnåler frisørene bruker for å lage sånne hårfrisyrer? Tror jeg må ha med meg det jeg vil ha som pynt i håret De bruker vel http://www.google.no/imgres?q=h%C3%A5rn%C3%A5l&um=1&hl=no&sa=N&biw=1024&bih=497&tbm=isch&tbnid=6Co6uOW0tHOCVM:&imgrefurl=http://lottoff.se/index.php%3FcPath%3D57%26osCsid%3D2b71de4d26acb57843f629d5b8495a34&docid=QUyN1QPx8iM8SM&w=306&h=312&ei=YJ1WTuC1F5HCswayy9HcCg&zoom=1&iact=hc&vpx=533&vpy=62&dur=982&hovh=227&hovw=222&tx=93&ty=133&page=1&tbnh=108&tbnw=106&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:3,s:0]sånne eller sånne, så vidt jeg vet Så da ville jeg hørt med frisøren om hva hun/hann anbefaler!
Golde Skrevet 26. august 2011 #16 Skrevet 26. august 2011 Jeg tror jeg ville printet ut bildet, og tatt det med til frisøren! Det er jo ingen avansert frisyre, så bør ikke være vanskelig. Jeg er ikke sikker på hva du skal søke på for å finne lignende frisyrer, men denne heter updo_hair_408_10_m (ikke spør ) hehe.. Tipper frisøren kan komme med noen tips hvis du vil ha den litt annerledes! Tusen takk! Da går jeg for å printe ut bildet (dagen er ikke her helt ennå, men skader ikke å være tidlig ute!)
bobbi Skrevet 30. august 2011 Forfatter #17 Skrevet 30. august 2011 Hva med noe som dette? Noen som vet hvor man får kjøpt sånn type hårpynt?
Mary Poppins Skrevet 30. august 2011 #18 Skrevet 30. august 2011 Vel, vet ikke om man får kjøpt sånne som hårpynt spesifikt, men jeg vet de selger sommerfugler i forskjellige farger på decorium: link Så kan du feste de med hårnåler f.eks.
Gjest Adriane Skrevet 30. august 2011 #20 Skrevet 30. august 2011 (endret) Har langt hår som er helt slett, og stort sett nekter å la seg settes opp i noen fasong utenom hestehale, hvis ikke noen flinke folk med mange styling midler hjelper meg... Har ikke lyst å ha slør, har lyst til å ha håret ganske naturlig, synes det passer best til meg, med feks en flette, ( noe ala dette, se bildet....ikke meg på bildet da ) og kanskje pynt av noe slag...små perler e.l. Har kikket litt rundt på nettet, men syns ikke jeg finner så mye. Trenger litt inspirasjon...... Tips? gjerne med link eller bilde hmmmm....kom ikke bildet med eller? Hvordan gjør man dette? åja sånn ja Her er noen av de frisyrene jeg har sett på iallfall, og som jeg vurderer :-) Endret 30. august 2011 av Adriane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå