Gå til innhold

han kommer ikke....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et spm til guttene!

Dethandler om en fyr jeg har møtt en liten stund. Vi hadde sex og han kom ikke. Han sier at det er fordi han ikke kjenner så mye når han bruker kondom. Det ble flere forsøk uten at det gikk for han. Jeg har aldri opplevd det før og syns det var kjipt. Stemmer det at det er fordi han bruker kondom, eller er det muligens meg det er noe galt med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å rive av kondomen på slutten, og heller ronke og suge spruten ut av han.?

Skrevet

Kondomen ødelegger veldig mye. Den fjerner følelsen av å være inni en vagina ganske så mye siden en da ikke blir smurt og klissete på samme måte som uten. Staken blir ikke våt og det gir en kunstig følelse for han.

Et bra forspill og litt tilbakemeldinger fra begge parter underveis i økten kan hjelpe på. Gi han en runde med hånda eller munnen før den blir puttet inn der nede.

Om det er mulig så hadde han blitt kjempeglad om du kunne gå på prevensjon som P-piller eller lignende som gjør at kondomen kan legges til siden.

PS: Ikke dropp all prevensjon med mindre dere har bestemt dere for barn. Å bli gravid uten å ha planlegget det lager bare bråk og kaos.

(Hilsen delvis erfaren mann)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke helt på dem som sier at kondom ødelegger så og si alt.. Den er kjempetynn, og har enkelte problemer, finnes det tynnere enn dem man får kjøpt i vanlige butikker. Tror ikke det har noe med verken jenta eller selve kondomet å gjøre, men det sitter i hodet på enkelte gutter som inbiller seg at det ikke er så godt som uten.

Kan man ikke bruke kondom dersom en av partene ønsker det, er man kanskje ikke ansvarlig nok til å ha sex..

Skrevet

Jeg skjønner.. Takk for bra tilbakemeldinger:) saken er at dette er en jeg ikke gar datet så lenge og er litt tilbakeholden med å droppe kondom foreløpig. P-piller gar jeg vurdert, men jeg ønsker å kjenne han litt bedre før jeg dropper kondomer. Er det mulig at jeg er for vid? Aldri hørt det før, men jeg føler jo litt på dette selv og syns det er kjipt mtp at jeg ikke klarer å tilfredsstilt han..:(

Hilsen ts

Skrevet

Dethandler om en fyr jeg har møtt en liten stund. Vi hadde sex og han kom ikke. Han sier at det er fordi han ikke kjenner så mye når han bruker kondom. Det ble flere forsøk uten at det gikk for han. Jeg har aldri opplevd det før og syns det var kjipt. Stemmer det at det er fordi han bruker kondom, eller er det muligens meg det er noe galt med??

Det er ikke du som er problemet, såpass er sikkert.

Dette er noe som enten sitter i hodet hans, eller så har han en fysisk defekt. Det har ingenting med kondom å gjøre (i såfall er det ei psykisk greie for ham, ikke en fysisk).

Han er nok like flau og usikker som deg, så sikkert godt for ham å skylde på noe i hvertfall.

Snakk sammen om seksuallivet, så blir dere tryggere på hverandre. (Klarer man ikke snakke om sex er man heller ikke klar til å ha sex).

Gjest Katten.
Skrevet

De som sier at kondom ikke har noen reell innvirkning på følelsen av sex, må ha svært begrenset erfaring med sex.

Uansett har det mest sannsynlig med stress ved ny partner å gjøre. La dere bli kjent med hverandre og 100% trygge. Og du vet det finnes andre måter å stimulere ham på, enn å la han knulle deg ;)

• Liker 2
Skrevet

Eventuelt så har han runka så mye og blitt yrkesskadd av det. curedeathgrip.com

Skrevet

Noen menn kommer ikke så fort, og så har de så forskjellig seksualitet.

Vinn tilliten og finn ut av han :)

Skrevet

Enkelt å finne ut ditt nek: Du puler han uten kondom. Hvis han ikke kommer så liker han deg ikke.

Skrevet

De som sier at kondom ikke har noen reell innvirkning på følelsen av sex, må ha svært begrenset erfaring med sex.

Sant, sant. Vet veldig godt at det er forskjell på sex med og uten kondom, men ikke så stor at det ikke er mulig for ham å komme..

Ts: Det er tøft av deg å stå på ditt, og ta ansvar med å bruke kondom. Det ordner seg nok bare han blir tryggere på deg. Det er ikke deg det er noe galt med. Lykke til! :)

Skrevet

Det er veldig stor forskjell på sex med og uten kondom for menn. Pulekompisen din hadde vært kjempeglad dersom du tenkte litt på han, og begynte å knaske p-piller. Tenk litt på andre enn deg selv.

Skrevet

Sex med kondom og sex uten er to forskjellige verdener! Det er ganske normalt å bruke lang tid/ ha problemer med å komme ved bruk av kondom! Hvis dette er den eneste muligheten dere har, be han la vær å masturbere 3-4 dager før neste gang dere skal ha sex! Det pleier å hjelpe, snakker av erfaring ;)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Sant, sant. Vet veldig godt at det er forskjell på sex med og uten kondom, men ikke så stor at det ikke er mulig for ham å komme..

Det varierer selvfølgelig fra mann til mann.

Jeg sliter veldig med å komme om jeg må bruke kondom - og jeg kommer aldri til å bruke det igjen. Da venter jeg heller til jeg har fått mine 2.5 barn og kutter strengen.

• Liker 1
Gjest Klaveret
Skrevet

Min erfaring er at enkelte menn bruker skrekkelig lang tid på å "komme" ... om de gjør det i det hele tatt. Jeg synes ikke at du skal påta deg problemet!!

En av mine ekser måtte så godt som alltid runke til slutt for å få utløsning. Det var ikke særlig gøy ... og jeg er ærlig talt veldig glad for at min nåværende er så lett "avtrekkbar" som han er :jepp:

Skrevet

Til og med jeg som kvinne merker stor forskjell når det gjelder sex med/uten kondom, og det gjelder fysisk så vel som psykisk. Sex med kondom gir meg veldig lite, da det kjennes merkelig og falskt ut. Jeg går glipp av hud mot hud, jeg går glipp av den naturlige konturen av penisen, og forhuden mister funksjonen sin helt. Ikke kan jeg kjenne når mannen er i ferd med å komme heller - noe jeg alltid kjenner når det ikke er en kjip gummidings i veien. Har forsøkt mange varianter; normale og de ekstra tynne, ekstra store, knudrete (au), med glid, uten glid - alle føltes "feil", også for partner, selv om han klarte å oppnå orgasme (det tok bare litt lenger tid enn uten). På toppen av det hele er jeg allergisk mot kondomer, men det blir først et problem en liten stund etter sex, da.

Jeg oppfordrer på ingen måte til å droppe kondom sånn helt uten videre, men føler jeg må støtte de som sier det er svært forskjellig fra sex uten kondom.

Skrevet

Det er veldig stor forskjell på sex med og uten kondom for menn. Pulekompisen din hadde vært kjempeglad dersom du tenkte litt på han, og begynte å knaske p-piller. Tenk litt på andre enn deg selv.

Usaklig

Skrevet

Har du prøvd å suge han for å se om han kommer?

Gjest Sevastra
Skrevet

Så man skal ikke beskytte seg mot kjønnsykdommer da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...