Gå til innhold

~ Pamelas mange antrekk ~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå kunne vi ikke se hva hun hadde på nedre del av kroppen på bilde nr. 11, men jeg er enig med deg i at det faktisk var sjeldent fint til å være henne. De andre bildene er direkte usmakelige etter mine begreper. Men nå har vel aldri Pamela Anderson vært en kvinne jeg har sett på som direkte velkledd.

Skrevet

Likte bildene nr. 8, 9, og 11 :D

Ellers er stiln ikke helt min greie :lol::kul:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hun har jo kropp til å vise fram klærne da. Men om klærne er så fine, tjah. Hadde følt meg altfor for avkledd, i alle fall. Kjole nr. 3 likte jeg ikke.

Skrevet
Likte bildene nr. 8, 9, og 11 :D

Synes jeg og. Går an å være sexy og classy på en gang.

Puppene ser ut som de skal eksplodere, og da er det ikke spes fint med så vanvittig utrigning, men det er vel imaget hennes....

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg synes personlig hun blir direkte stygg med de altfor store brystene, de kler henne ikke, og ikke blir hun sexyere heller, tror hun har misforstått litt, hun har ikke så veeeeldig god kles smak heller da, unntatt på noen bilder.

Hun har tydeligvis ikke forstått hvordan man kler seg sexy, uten å være vulgær, hun tror at jo dypere utringen er, jo sexyere, men det stemmer slett ikke! tror hun må få seg en ny stylist, eller vil hun være verdens mest vulgære babe? :lol: :o

Skrevet
Hun har jo kropp til å vise fram klærne da.

Hun har kjøpt seg kropp til å vise fram klærne, ja...

Det finnes vel ikke en ekte flekk på den dama. Men Hollywood smiler og klapper...

Antrekk nr. 11 var elegant og stilig, det. En sånn type klær på henne er noe en virkelig legger merke til! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...