Gå til innhold

KJØPE ARSENAL DRAKT

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Typen har snart bursdag og jeg tenkte å kjøpe en Arsenal drakt til han.

Det jeg lurte på da er om jeg burde kjøpe den blå eller rød drakta, hva er forskjell?

Og fra hvilken ordtentlig nettside er det billigst å bestille fra?

Blir det teit å kjøpe en drakt, eller hadde han blitt glad for denne?

Han blir 20 år btw.

Hvis jeg ikke kjøper drakta, hva skal jeg kjøpe til typen da? Vi har vært sammen 2 mnd bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Forskjellen på draktene er dette:

Rød: Hjemmedrakten

Blå: Bortedrakten

Du bør kjøpe fra Arsenal sin offisielle side, da er du sikker på at du handler hos noen som selger EKTE drakter, og at du faktisk får den. Men vær obs på at leveringstiden er på rundt to uker grunnet toll o.l.

Om han er Arsenalfan, og oppriktig interessert, så er dette en veldig flott gave, så absolutt! :jepp:

HER er link til den offisielle siden deres, hvor du kan kjøpe drakt :)

Edit: Om du lurer på noe mer er det bare å spørre! :jepp:

Endret av Llise
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også kjøpe den på fotballshop.no. Det er en seriøs side med kun ekte produkter.

Hvis du også kan kjøpe fra butikk, har fotballshop filial på Farmanstredet i Tønsberg, Oslo City, Ullevål stadion og Sandvika Storsenter. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Forskjellen på draktene er dette:

Rød: Hjemmedrakten

Blå: Bortedrakten

Du bør kjøpe fra Arsenal sin offisielle side, da er du sikker på at du handler hos noen som selger EKTE drakter, og at du faktisk får den. Men vær obs på at leveringstiden er på rundt to uker grunnet toll o.l.

Om han er Arsenalfan, og oppriktig interessert, så er dette en veldig flott gave, så absolutt! :jepp:

HER er link til den offisielle siden deres, hvor du kan kjøpe drakt :)

Edit: Om du lurer på noe mer er det bare å spørre! :jepp:

Takk for svar :D Da kjøper jeg denne: http://arsenaldirect.arsenal.com/adult-short-sleeved-home-shirt/adults-125-home-ss-shirt-/invt/h23980a/ .

Han har en litt eldre modell med drakt nr. 27 hvis jeg ikke husker helt feil. Burde jeg kjøpe 27 i denne også? Teit spørsmål.. Også var det størrelse da, hehe.. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D Da kjøper jeg denne: http://arsenaldirect.arsenal.com/adult-short-sleeved-home-shirt/adults-125-home-ss-shirt-/invt/h23980a/ .

Han har en litt eldre modell med drakt nr. 27 hvis jeg ikke husker helt feil. Burde jeg kjøpe 27 i denne også? Teit spørsmål.. Også var det størrelse da, hehe.. ;P

Det ser flott ut! :)

Når det gjelder hvilket nummer og navn du skal ha bakpå, må du nesten spørre ham. Prøv å finn ut hvilke spillere på Arsenal han liker best. Men igjen; du MÅ ikke ha navn og draktnummer!

Størrelse.. Vel, der kan ikke jeg hjelpe deg. Se hvilken størrelse den han har fra før av er i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...