Nerdemamma Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Vi har bestilt en tur til Lalandia i Billund, og jeg sitter nå på google maps og leter etter feriehusene. Har litt forskjellige grunner til at jeg gjerne skulle visst hvor langt det er fra huset til selve Lalandia. Men jeg finner liksom ikke noen av Lalandia sine hus.... Finner Legoland village, men det hjelper jo fint lite hvis de tilhører legoland. Finner liksom ikke noen gateadresse jeg kan søke opp heller. Er det noen som har vært i Lalandia i Billund og kjenner til dette? Eller har tips til hvor på kartet jeg kan finne husene?
Arkana Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Husene ligger et lite stykke bak selve Lalandia. Husene i Lalandia er fordelt på tre veier: Birkestien, Hyldestien og Pilestien. Disse veien er søkbare på f.eks. Google Maps hvis du vil ha veibeskrivelse, men du vet jo ikke hvilken vei du kommer til å bo i før du ankommer. Alle husene ligger i gangavstand fra både Lalandia og Legoland (som er rett over veien), men det går også et lite tog hver halvtime mellom Lalandia og feriehusene hvis du ikke vil gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå